Ringe vagtlæge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
7 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2018

Anonym trådstarter

Mit barn på 5 er egentlig ok frisk, klager dog over hovedpine om natten og har nu haft feber siden tirsdag med hoste og snot ville i ringe ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2018

Abracadabra

Næh. Jeg ville give Panodil, saftevand og Netflix.

Anmeld Citér

24. marts 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Næh. Jeg ville give Panodil, saftevand og Netflix.

Det var også min tanke... Synes bare det er mange dage at rende med feber 

Anmeld Citér

24. marts 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Tror jeg ville ringe alene på mit barn siger det har hovedpine da det kan være tegn på meningitis  

Men det er meget normalt med feber i flere dage men når nu vi tæller dag nr 5 ville det nok ikke gøre noget lige at snakke med lægen 

Anmeld Citér

24. marts 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Mit barn på 5 er egentlig ok frisk, klager dog over hovedpine om natten og har nu haft feber siden tirsdag med hoste og snot ville i ringe ? 

Der er jo desværre rigtig mange der render med feber og snot/hoste i flere dage i øjeblikket, så så længe dit barn er rimelig frisk havde jeg set tiden an til i næste uge.

Anmeld Citér

24. marts 2018

Anonym

Når det nu har varet i så mange dage, havde jeg nok været et smut forbi egen læge inden de gik på weekend - Men det er jo for sent nu.

Giv Panodil og rigeligt med væske. Hold igen med IPad og andet som er tæt på øjnene og se om ikke der kan ventes til mandag. Så længe hun er kontaktbar og ikke er stiv i nakken ville jeg ikke være bekymret.

Anmeld Citér

24. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når det nu har varet i så mange dage, havde jeg nok været et smut forbi egen læge inden de gik på weekend - Men det er jo for sent nu.

Giv Panodil og rigeligt med væske. Hold igen med IPad og andet som er tæt på øjnene og se om ikke der kan ventes til mandag. Så længe hun er kontaktbar og ikke er stiv i nakken ville jeg ikke være bekymret.

Troede hendes feber var på vej retur igår da hun havde 37,7... Og 37, 5 middag... Hun havde 36, 9 igår aftes ved sengetid uden panodil.. Så vågner hun kl 4 med 39 i feber og er skidt igen, derfor ringede jeg ikke til lægen igår . 

Anmeld Citér

24. marts 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej det ville jeg ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.