Hvornår er det slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.161 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2018

Anonym trådstarter

Hvornår ved man at ens forhold er slut? ( vi har et barn sammen ) 

han er kold og ligeglad med mig

alt jeg gør brokker han sig negativt over

ingen kys eller kram fra hans side 

han siger aldrig at han elsker mig eller forsøger at vise det. 

jeg forsøger virkelig at vise min kærlighed til ham, men der kan gå uger eller måneder mellem han selv giver lidt af sig selv. 

Er det bare mig der forlanger for meget når jeg mangler hans kærlighedbare en gang imellem? 

Han rører mig og bliver kærlig efterhånden kun når han vil have sex 

Jeg er ved at give op efterhånden . Tror ikke han elsker mig mere 

vi har haft snakken flere gange og jeg giver også udtryk for hvilke behov jeg har og har også spurgt ind til hans egne behov. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår ved man at ens forhold er slut? ( vi har et barn sammen ) 

han er kold og ligeglad med mig

alt jeg gør brokker han sig negativt over

ingen kys eller kram fra hans side 

han siger aldrig at han elsker mig eller forsøger at vise det. 

jeg forsøger virkelig at vise min kærlighed til ham, men der kan gå uger eller måneder mellem han selv giver lidt af sig selv. 

Er det bare mig der forlanger for meget når jeg mangler hans kærlighedbare en gang imellem? 

Han rører mig og bliver kærlig efterhånden kun når han vil have sex 

Jeg er ved at give op efterhånden . Tror ikke han elsker mig mere 

vi har haft snakken flere gange og jeg giver også udtryk for hvilke behov jeg har og har også spurgt ind til hans egne behov. 

Hvad har I haft snakken om, og hvad siger han mht. hvad hans behov er og hvad han synes om forholdet? Tror man mærker at det er ved at være slut hvis man fortæller alle sine følelser og tanker, og at man er ulykkelig og vil have ændringer og at der skal arbejdes på det, for det kan ikke fortsætte sådan.. og den anden part ikke har lyst til at ændre noget/kæmpe for det, kæmpe for dig. Ikke bliver ulykkelig ved tanken om at miste dig. Har I snakket om noget terapi, om at gøre alt hvad der skal til for at finde kærligheden til hinanden igen? Hvad synes han om det?

Anmeld Citér

24. marts 2018

Imaong

Når man har flere dårlige dage end gode, når man ikk er glad mere, når man har gjort alt for forholdet og intet virker mere. 

Det vigtigste faktor er når det går ud over sine børn 

man skal gå ud af et forhold med den følelse af at man ikke ikke mere, at der ikk var mere at kæmpe for og intet håb var tilbage. Især med børn man skal ikk stå med en følelse at hvis nu jeg havde gjort sådan og sådan så man går tilbage og fra manden hele tiden det kan børn ikke rumme 

Anmeld Citér

24. marts 2018

Anonym trådstarter

Imaong skriver:

Når man har flere dårlige dage end gode, når man ikk er glad mere, når man har gjort alt for forholdet og intet virker mere. 

Det vigtigste faktor er når det går ud over sine børn 

man skal gå ud af et forhold med den følelse af at man ikke ikke mere, at der ikk var mere at kæmpe for og intet håb var tilbage. Især med børn man skal ikk stå med en følelse at hvis nu jeg havde gjort sådan og sådan så man går tilbage og fra manden hele tiden det kan børn ikke rumme 

Tak for dit svar. Det giver god mening det du skriver med at man har prøvet alt og ikke har mere at give af eller kæmpe for. For når jeg mærker efter dybt inde i mig selv så håber jeg at vi stadig kan kæmpe sammen og komme ud på den anden side stærkere end før 

Anmeld Citér

24. marts 2018

Imaong

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Det giver god mening det du skriver med at man har prøvet alt og ikke har mere at give af eller kæmpe for. For når jeg mærker efter dybt inde i mig selv så håber jeg at vi stadig kan kæmpe sammen og komme ud på den anden side stærkere end før 

Hvis du har det sådan så skal du ikk smutte der er mange ting vi kommer til at fortryder men jeg tror personligt at jeg ville mere fortryder jeg gik for tidligt ud af mit forhold med den jeg har børn med en at jeg ville fortryde jeg blev for længe. Når det ikk går ud over barnet eller der er fysisk eller desideret psykisk vold i forholdet. Alle har hårde perioder. 

Men kunne måske også overveje parterapi 

Anmeld Citér

24. marts 2018

Bananaalice

Spørg ham lige ud om jeres forhold. Om han er glad, for du synes ikke det virker sådan, og du vil da hellere såres med sanheden end glædes med løgnen.  Så spørg indtil hans følelser for forholdet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.