begyndende øjenbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.350 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. marts 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min datters ene øje er haft lidt pus i det ene øje, både i går morges og her til morgen.

Ligner det begyndende øjenbetændelse, eller er det bare mange 'søvnlopper'? Hun har ingen problemer med at åbne øjnene, og der kommer ikke mere i løbet af dagen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2018

Camillos

Ms.Momo skriver:

Min datters ene øje er haft lidt pus i det ene øje, både i går morges og her til morgen.

Ligner det begyndende øjenbetændelse, eller er det bare mange 'søvnlopper'? Hun har ingen problemer med at åbne øjnene, og der kommer ikke mere i løbet af dagen.

Det ser ikke umiddelbart rødt ud . Er hun forkølet? Hvis ikke øjet løber i vand eller virker generet i sollys eller andet ville jeg ikke mene det skulle behandles som øjenbetændelse... Jeg ville se tiden an og se om det udviklede sig.. 

Anmeld Citér

21. marts 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Camillos skriver:

Det ser ikke umiddelbart rødt ud . Er hun forkølet? Hvis ikke øjet løber i vand eller virker generet i sollys eller andet ville jeg ikke mene det skulle behandles som øjenbetændelse... Jeg ville se tiden an og se om det udviklede sig.. 

Hun er ikke generet af det, overhovedet.

Både i går og i dag var det nok at tørre dem med en klud fugtet med varm vand.

Anmeld Citér

21. marts 2018

migxher

Det ligner snotøje, det har begge mine haft flere gange i forbindelse med forkølelse (:
Vask det med saltvand og hvis det ikke er bedre om et par dage eller hvis hun bliver rød inde i øjet, så skal du forbi lægen. 
Vandet der skal du bruge 1 tsk salt til 1 liter vand. 

Anmeld Citér

21. marts 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Brug gerne denne ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.