Ægløsnings test hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ægløsnings test hvor mange gange dagligt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

606 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2018

JD

Det er endelig lykkedes for manden og jeg at få fjernet præventionen. Jeg havde en spiral som kun kom ud i tredje forsøg.

Nu er jeg i den første frugtbare periode efter kobberspiralen kom ud, og for første gang prøver jeg ægløsnings tests. Jeg har brugt den siden dag 8 i cyklus og er nu på dag 11. De første var tydeligt negative, men den til morgen manglede ikke mange % for at være præcis lige så tydelig.

Jeg har indtil nu testet en gang om dagen om morgenen. Ville I så tæt på forventet ægløsning teste hyppigere? Hvor meget? 

Min krop begynder også at vise tegn på ægløsning, det bliver sjovt at se om min krops tegn er til at stole på.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2018

csigvard

Hvad jeg ved af, så skal man helst teste ægløsning mellem kl. 10 og 21, for det er vist der, at tallet er højst ..

Da jeg testede, testede jeg kun en enkelt gang om dagen, men det var til gengæld også altid om eftermiddagen/aftenen, og de var altid ret tydelige, når de var positive..

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

27. marts 2018

JD

csigvard skriver:

Hvad jeg ved af, så skal man helst teste ægløsning mellem kl. 10 og 21, for det er vist der, at tallet er højst ..

Da jeg testede, testede jeg kun en enkelt gang om dagen, men det var til gengæld også altid om eftermiddagen/aftenen, og de var altid ret tydelige, når de var positive..

Held og lykke med det hele

Testede samme dag d 21 kl. 17 og der var den bragende positiv!

Dobbelt tjekkede og begge var der ingen tvivl med. Så nu krydser vi bare fingre 

Anmeld Citér

27. marts 2018

csigvard

JD skriver:

Testede samme dag d 21 kl. 17 og der var den bragende positiv!

Dobbelt tjekkede og begge var der ingen tvivl med. Så nu krydser vi bare fingre 

Uhh det bliver spændende .. Jeg krydser fingre for, at der kom en lille bebs ud af det

Anmeld Citér

28. marts 2018

frkchili

Da jeg forsøgte at blive gravid, tog jeg 6-8 ægløsningstests om dagen, men det var så også fordi, jeg brugte en donor og selv inseminerede hjemme - så derfor havde jeg ét forsøg i hver cyklus uden hjælp fra fagfolk, og dermed var det med at ramme så præcist som muligt. Det lykkedes heldigvis allerede i 2. forsøg, og jeg er helt sikker på, at min flittighed med ÆL-tests hjalp mig rigtig godt på vej.

Det handler næsten udelukkende om timing, når det kommer til befrugtning, så hvis I er meget opsatte på at blive gravide hurtigst muligt, synes jeg da bare, du skal fyre den af med de ÆL-tests. Køb dem evt. billigt på nettet. Og husk, at lige så snart du får en positiv test, er det bare med at give den gas inden for de næste 24 timer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.