Anonym skriver:
Undskyld jeg skriver men har virkelig behov for noget hjælp.. Er 2 gangs gravid og er sygemeldt med bækkenløsning hvilket begrænser min gang. Men bare det at jeg har gået 500 meter starter mine plukke veer og får smerter i maven .. Idag har jeg har måtte gå lidt længere og fik omkring 15 plukke veer på 45 min og har haft så ondt at jeg har måtte læne mig over et bord... Nu har jeg hvilet lidt og det hjælper.. Men rejser jeg mig igen og går lidt rundt får jeg smerter i maven igen .. Det er lidt værre end de andre gange jeg har haft angreb af plukke veer... Eller hvad man siger. Er der andre af jer der også er enormt hæmmet af plukke veer når i går små ture ? 
Jeg er i uge 32 og har også bækkenløsning. Jeg får dem også selv hvis jeg går selv korte ture. Jeg holder pauser, og venter til de går væk. Mine gør ikke ondt, men de kan godt mærkes.
Må jeg spørge hvor langt du er henne?
Så mange plukveer på under en time lyder absolut ikke godt. Jeg har fået at vide af min jordemoder at de ikke må gøre ondt og at man ikke må have mere end 5 plukveer i timen og hvis de bliver ved skal man ringe til læge, jordemoder eller fødeafdelingen på sygehuset. Det samme har jeg læst mig til i denne artikel https://www.alt.dk/boern/kend-din-plukve
Anmeld
Citér