Nye lofter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2018

Anonym trådstarter

God aften 

Jeg ved godt at man nok ikke finder mange håndværkere herinde  men prøver alligevel...

Vi vil gerne have nye lofter i vores stue/køkken. Lige nu er der kvadratiske gips firkanter og jeg synes de er hæslige.. Kunne godt tænke mig et loft der er "glat" og med lys spots. 

Er der mon nogen af jer som evt har fået lavet nye lofter, som ved hvad pris leje sådan et projekt ligger I?

Jeg ved selvfølgelig godt at det mest nøjagtige svar vil komme fra en tømrer, men det er stadig kun på tanke stadiet. Min mand er overhovedet ikke handyman typen, så han aner heller intet om det..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2018

nanan78

Profilbillede for nanan78

Hej, hvis du vil have spots skal du først have en elektriker ud og føre strøm op (man må ikke gøre det selv), herefter skal loftet sænkes, od der skal bores huller og trækkes ledning til hver spot. Aner ikke hvad det koster, men et gæt er 30-50.000kr. 

Anmeld Citér

20. marts 2018

nielsen80

Anonym skriver:

God aften 

Jeg ved godt at man nok ikke finder mange håndværkere herinde  men prøver alligevel...

Vi vil gerne have nye lofter i vores stue/køkken. Lige nu er der kvadratiske gips firkanter og jeg synes de er hæslige.. Kunne godt tænke mig et loft der er "glat" og med lys spots. 

Er der mon nogen af jer som evt har fået lavet nye lofter, som ved hvad pris leje sådan et projekt ligger I?

Jeg ved selvfølgelig godt at det mest nøjagtige svar vil komme fra en tømrer, men det er stadig kun på tanke stadiet. Min mand er overhovedet ikke handyman typen, så han aner heller intet om det..

Kommer an på, hvor stort et areal det er.

jeg dømte om et glat loft som dig, men min drøm brast, da man fik mig forklaret, hvor dårlig akustik, det ville give. Så hvis I har klinker og et stort rum, så overvej det igen eller find nogen akustik venlige løsninger at kombinere loftet med.

Det kostet os cirka 30000kr at få loft op i forbindelse med køkken renovation. Vores køkken alrum er vist 45 kvm.

Anmeld Citér

20. marts 2018

Anonym

Vi har nogle glatte hvide træ plade hvor man kan ane træ åre men intet kan mærke . De er fine købt i xl.  

Find hvad du gerne vil have også udregn mængde.  

Derefter sender du mail rundt alle videre vejne også inde for samme kæde.  Derved får du den bedste pris . 

Denne metode har vi brugt til gulve lofter og seng.  Og en masse andet.  

Vi har fortrudt vores og drømmer nu om et loft til at rumme vores støre rum.  Vi er ikke fan af troltex ( vi har et lavere loft og landstil)  men der er kommet andre på markedet.  

Lofter lægger man ikke mærke til i hverdagen hvis bare " farven " er den rette har jeg fundet ud af.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.