Undskyld, hvis det er en smule forvirrende. Mine tanker er bare meget forvirrende lige nu, og jeg har en million spørgsmål

Hej alle, min menstruation er ikke kommet endnu, jeg er nu i dag 33 i min cyklus, og den plejer altså kun at vare 27-29 dage
Jeg har dog prøvet for et par måneder siden, at min mens gik 9 dage over tid. Men denne her gang er det bare anerledes, det er en anden følelse.
Jeg koldsveder, kvalme om aften og en smule når jeg står op. Jeg får let tåre i øjene, græder ikke, men en smule tåre, når jeg ser noget sørgeligt eller noget sødt, fx i en romantisk film eller lign. Og jeg har hovedpine.
Dagene op til min mens er jeg normalt meget sur, det er jeg også nu. Og jeg har også hovedpine normalt. Men nu er min mens altså ikke kommet endnu, og jeg har også alle de her andre symptomer ved siden af. Og jeg er normalt også oppustet op til min mens, men det er jeg heller ikke. Jeg ved godt oppustet mave kan være et symptom på graviditet, men for mit vedkommende er det symptom på mens. Og jeg har ingen oppustet mave
Jeg ved godt at jeg burde egenligt bare tage en graviditets test, men det kan jeg ikke nå nu. Alt lukker om lidt. Men indtil i morgen, der kan jeg høre jeres symptomer. Og gode historier
Så lad mig høre om jeres historier, erfaringer og symptomer. Jeg vil være ca 4+3 i dag, hvis jeg nu er gravid
Anmeld
Citér