Klør helt vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 23. De seneste par dage er jeg begyndt at klø helt vildt over hele kroppen. Der er intet at se på min hud overhovedet. Efter det begyndte har jeg smurt mig med creme hver dag, men det hjælper ikke. 

Hvorfor og hvad gør jeg? Er ved at blive vanvittig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Var ikke meningen jeg skulle være anonym ��

Anmeld Citér

18. marts 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 23. De seneste par dage er jeg begyndt at klø helt vildt over hele kroppen. Der er intet at se på min hud overhovedet. Efter det begyndte har jeg smurt mig med creme hver dag, men det hjælper ikke. 

Tag til lægen i morgen og bliv undersøgt for graviditetsbetinget leverkløe 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Tag til lægen i morgen og bliv undersøgt for graviditetsbetinget leverkløe 

Vidste jeg slet ikke der var noget der hed... tusind tak for dit svar 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Vidste jeg slet ikke der var noget der hed... tusind tak for dit svar 

Selvtak det er slet ikke sikkert det er det, men nok en god ide at blive tjekket 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Åhhh Gud! Det havde jeg også-  dog sidst i graviditeten! Det var SÅ forfærdentligt og ALT-ødelæggendeJeg var så psykisk påvirket af det, så føler virkelig med dig. Nå det jeg vil sige er at jeg kom til hudafd. på OUH, fik antihistamin for at dulme...heldigvis fødte jeg hurtigt efter og det gik væk. Men til lægen med dig og få noget det kan stille den f..... kløe 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Momselomse skriver:

Åhhh Gud! Det havde jeg også-  dog sidst i graviditeten! Det var SÅ forfærdentligt og ALT-ødelæggendeJeg var så psykisk påvirket af det, så føler virkelig med dig. Nå det jeg vil sige er at jeg kom til hudafd. på OUH, fik antihistamin for at dulme...heldigvis fødte jeg hurtigt efter og det gik væk. Men til lægen med dig og få noget det kan stille den f..... kløe 

Ja der er godt nok lang tid til termin hvis det skal fortsætte sådan her 

Tak for svar, ringer til lægen i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.