Ligamentsmerter 2. Gang gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2018

Anonym trådstarter

Hvor tidligt mærkede i ligamentsmerter i 2. Graviditet? Jeg fødte for lidt over 4 år siden, og nu er vi igang med PB igen. Men mave har været oppustet et godt stykke tid nu, og hvis jeg trykker på den er den øm som hvis jeg havde trænet. Der udover for jeg ind imellem ondt, ligesom om der det trækker. Tror I det er det ligamentsmerter?  Efter fire år har jeg glemt følelsen 

Et andet spørgsmål, hvornår bør man teste for graviditet efter fjernelse af spiral? Jeg aner jo ikke hvornår jeg kunne forvente at få min menstruation 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hvor tidligt mærkede i ligamentsmerter i 2. Graviditet? Jeg fødte for lidt over 4 år siden, og nu er vi igang med PB igen. Men mave har været oppustet et godt stykke tid nu, og hvis jeg trykker på den er den øm som hvis jeg havde trænet. Der udover for jeg ind imellem ondt, ligesom om der det trækker. Tror I det er det ligamentsmerter?  Efter fire år har jeg glemt følelsen 

Et andet spørgsmål, hvornår bør man teste for graviditet efter fjernelse af spiral? Jeg aner jo ikke hvornår jeg kunne forvente at få min menstruation 

Jeg ville nu teste før jeg begyndte at tænke på ligament smerter ��. Jeg mærkede det omkring uge 9-10 stykker lidt. Det var næsten 5bår siden jeg var gravid sidst..  Det kommer jo lidt an på om der har været en kobberspiral eller hormon spiral osv ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.