To graviditeter i træk-kroppen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig efter at høre hvordan jeres kroppe ændrede sig efter en hurtig 2. graviditet? Jeg fødte i november 2017 og min krop trak sig fint sammen uden strækmærker eller løst maveskind, dog har jeg fået hængebabser efter graviditeten og amning  nu står jeg så med en positiv test (ikke planlagt) og jeg kan ikke lade være med at tænke på om min krop nu bliver helt smadret med en ny graviditet så hurtigt? Vi beholder helt sikkert den lille ny tudse (et lille mirakel) så jeg er bare nysgerrig efter at høre hvordan jeg kan forvente at se ud efter denne graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2018

hvj

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig efter at høre hvordan jeres kroppe ændrede sig efter en hurtig 2. graviditet? Jeg fødte i november 2017 og min krop trak sig fint sammen uden strækmærker eller løst maveskind, dog har jeg fået hængebabser efter graviditeten og amning  nu står jeg så med en positiv test (ikke planlagt) og jeg kan ikke lade være med at tænke på om min krop nu bliver helt smadret med en ny graviditet så hurtigt? Vi beholder helt sikkert den lille ny tudse (et lille mirakel) så jeg er bare nysgerrig efter at høre hvordan jeg kan forvente at se ud efter denne graviditet?

Det er der desværre ingen der kan fortælle dig, det er ret indiiduelt o hvhvordan din graviditet forløber med livsstil osv har også noget at skulle have sagt 

Mange gange tillykke til jer 

Anmeld Citér

16. marts 2018

Anonym trådstarter

hvj skriver:

Det er der desværre ingen der kan fortælle dig, det er ret indiiduelt o hvhvordan din graviditet forløber med livsstil osv har også noget at skulle have sagt 

Mange gange tillykke til jer 

Tak for det  og det var nu mere for at høre om andres erfaringer med to graviditeter i træk, for jeg ved selvfølgelig godt det er mega individuelt 

Anmeld Citér

16. marts 2018

Imaong

Jeg vejer 48 kg og har gjort det de sidste 10 år jeg blev så gravid i 15 og fødte november 15, tog 14 kg på og efter 8 uger var jeg nede på 48 kg igen. Var slank og havde stort set ingen strækmærker. Jeg blev så gravid igen og fødte i 17. Der er 22 måneder mellem mine piger tog 10 kg på. Nu her 6 måneder efter jeg fødte mangler jeg stadig 2 kg, har en lille mini mave dele og kærligheds deler. Og jeg er startet i motions center for at rette op på det, hvor første gang der behøvede jeg ikk træne men mange siger anden gang er hårde for kroppen og ens mave har jo været udvidet så huden er løs i forvejen. Dig har jeg ikk fået flere strækmærker :-) jeg fik heller ikk bækkenløsning eller noget så min krop var da stærk nok til det 

Anmeld Citér

16. marts 2018

Anonym

Før min første graviditet vejede jeg 50-51 kg tog 17 kg på (væske) og havde svær svangerskabsforgiftning.
Blev gravid igen 3 måneder senere (helt planlagt) og vejede før graviditet 49 kg og tog 14-15 kg på.
- Det var igen væk med det samme og vejer nu 47-48 kg (så to graviditeter har gjort at jeg har tabt mig )

Jeg har ingen strækmærker, self en blød mave, men kun når jeg bukker mig, jeg har små bryster, så de hænger ikke så meget, men igen ikke så kønt når jeg bukker mig

Men i alt synes jeg min krop har klaret det rigtig fint.

Anmeld Citér

17. marts 2018

Anonym trådstarter

Åhh det lyder da til at jeres kroppe havde det ok med 2 x graviditet i træk havde dog ikk lige tænkt over det med bækkenløsning .. det var jeg selv sygemeldt med sidste graviditet, så det håber jeg virkelig jeg går fri for denne gang nu da jeg i forvejen har en lille tung basse at slæbe på og passe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.