"v and til babyer"
Hej Lisbeth.
Mit barn er lige begynd at få grød og han elsker det, men min sp sagde så osse han skulle have vand, men hun sagde ikke noget om hvor meget vand han skal have om dagen jeg ammer resten af dagen og 2-3 gang om natten. overvejer at begynde at give ham grød 2 gange om dagen nu, da han virker til at være sulten hele tiden. så ville rigtig gerne vide hvor meget vand han skal have i løbet ad dagen. han vil ikke tage sutteflaske, eller kop så han får vand på ske pt og det meste spytter han ud igen.
Hilsen den nye mor
Lisbeths svar
Kære nye mor!
Du e rlige begyndt at give grød og nu kommer en lang periode hvor dit barn skal vænne sig til anden MAD end mors mælk.
Dejligt han er glad for grød, det lyder også fornuftigt med 2 gange grød udover brystmælk.
Stille og roligt skal du vænne ham til at drikke enten af en flaske eller en kop med tud, det tager tid, og måske er han ikke meget for det, hold ud alligvel, for det vil også give dig lidt frihed.Når du signalerer at deter ok at drikke af enten kop eller flaske så vil det lykkes.
Der er ingen bestemt vandmængde så længe han får bryst af dig hun mener vel at han skal vænne sig til andet end mors mælk.
Så længe han har våde bleer, så får han nok væske-Når han når de 6 måneder begynder der endnu mere kostændring-
Fortsat held og lykke med babyen.
Mange hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld