Tivoli i Kbh, alder 5-9 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvordan passer de forskellige ting i Tivoli i kbh, for børn i alderen 5 til 9 år. 

Den ene er ca 1.25 høj, den anden 1.40. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2018

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hvordan passer de forskellige ting i Tivoli i kbh, for børn i alderen 5 til 9 år. 

Passer helt perfekt. Min søn på 5 år elsker Tivoli og de fleste forlystelser  han er lige på få cm fra for lille i højden til at prøve med andre børn men med voksne er det fint. Kan ikke huske hvor høj man skal være men måske det står på hjemmesiden. Det er nærmest en fest når vi skal i Tivoli

Anmeld Citér

15. marts 2018

Lje

StineW79 skriver:

Enig med svaret oppe over. Jeg kan i øvrigt anbefale Tivolis app. Den er overraskende god opdagede jeg i vinterferien. Der står alt om højde mv på de forskellige forlystelser 

Vh.

Anmeld Citér

15. marts 2018

StineW79

sommerc skriver:

Passer helt perfekt. Min søn på 5 år elsker Tivoli og de fleste forlystelser  han er lige på få cm fra for lille i højden til at prøve med andre børn men med voksne er det fint. Kan ikke huske hvor høj man skal være men måske det står på hjemmesiden. Det er nærmest en fest når vi skal i Tivoli

Perfekt og tak.

Overvejer nemlig en tur til kbh, og tænkte om det ville være noget værd for ungerne, med Tivoli. Vh Stine 

Anmeld Citér

15. marts 2018

StineW79

Lje skriver:

Enig med svaret oppe over. Jeg kan i øvrigt anbefale Tivolis app. Den er overraskende god opdagede jeg i vinterferien. Der står alt om højde mv på de forskellige forlystelser 

Vh.

Takker!

Den må jeg få kæresten til at hente. Har ik rigtig plads på min mobil, til apps og han er alligevel bedre til at overskue (bilder jeg ham ind) alt det der nymodens noget! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.