Slap blære eller bare dårlig til knibe øvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej kvinder. 

Jeg er gravid i uge 20, men har næsten fra start af haft problemer med følelsen af at jeg ikke kan holde mig. 

Da jeg kastede op, kunne jeg nærmest tisse i bukserne samtidig. Er det normalt? Nu er det så sådan at jeg til tider kan sjat tisse lidt hvis jeg hoster helt vildt eller nyser. Ved ikke om det er direkte tis eller 'udflåd'. 

Jeg har i mine øjne altid haft en del udflåd fra før graviditet, men det er naturligvis ikke blevet mindre eller bedre. 

Jeg prøver at lave den pokkers knibe øvelser, men må indrømme at jeg ikke ved om jeg gør det rigtigt og hvor mange gange om dagen det skal gøres.

Er bange for det bliver værre når jeg har født. 

Kan i trøste mig eller sige hvad der kan gøres? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2018

Millemor1

Anonym skriver:

Hej kvinder. 

Jeg er gravid i uge 20, men har næsten fra start af haft problemer med følelsen af at jeg ikke kan holde mig. 

Da jeg kastede op, kunne jeg nærmest tisse i bukserne samtidig. Er det normalt? Nu er det så sådan at jeg til tider kan sjat tisse lidt hvis jeg hoster helt vildt eller nyser. Ved ikke om det er direkte tis eller 'udflåd'. 

Jeg har i mine øjne altid haft en del udflåd fra før graviditet, men det er naturligvis ikke blevet mindre eller bedre. 

Jeg prøver at lave den pokkers knibe øvelser, men må indrømme at jeg ikke ved om jeg gør det rigtigt og hvor mange gange om dagen det skal gøres.

Er bange for det bliver værre når jeg har født. 

Kan i trøste mig eller sige hvad der kan gøres? 

Desværre ingen trøst herfr  jeg havde det lige sådan da jeg var gravid begge gange. Tissede i bukserne når jeg kastede op, og sjattede når jeg hostede og nyste, og det er IKKE blevet bedre efter fødslen. Jeg laver knibeøvelser i periode tog kunne nok godt blive lidt bedre. Men synes ikke det hjælper en rygende fis 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.