Er denne test positiv eller negativ ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Den ser umiddelbart positiv ud? Hvis du ikke er helt sikker, så tag en mere. Chancen for 2 falske positive er ret lav. Jeg bruger selv dem fra Netto, de er super.

Jeg troede ikke der fandtes "falsk positiv"?? Men jeg har læst at dem fra Apoteket godt kan vise skyggestreger, jeg har dog taget to nu, en i sidste uge, og en igen i morges, og den sidste (altså den jeg har lagt to billeder op af) er bestemt mere positiv end den jeg tog i sidste uge. Ja, jeg vil altså prøve med et andet mærke nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg tror du er gravid 

Uuuh, det tror jeg faktisk også selv, jeg har endnu ikke en masse symptomer, men min mens er 10 dage forsinket og jeg har en fornemmelse i kroppen, som jeg ikke kan beskrive.

Anmeld Citér

13. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Uuuh, det tror jeg faktisk også selv, jeg har endnu ikke en masse symptomer, men min mens er 10 dage forsinket og jeg har en fornemmelse i kroppen, som jeg ikke kan beskrive.

Det er også tidligt med symptomer.. Meeeen . Altså.. Hehe prøv testene fra rema 1000 de plejer at være gode tidlig testere . 

Anmeld Citér

13. marts 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det er også tidligt med symptomer.. Meeeen . Altså.. Hehe prøv testene fra rema 1000 de plejer at være gode tidlig testere . 

Tja, der er jo mange der oplever meget tidligere symptomer, end blot udebleven mens, og nogen kan nærmest mærke dagen efter ÆL at de er gravide. Jeg synes ikke min streg er så tydelig, som nogen der har testet endda før forventet mens Men vi får se

Anmeld Citér

13. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Tja, der er jo mange der oplever meget tidligere symptomer, end blot udebleven mens, og nogen kan nærmest mærke dagen efter ÆL at de er gravide. Jeg synes ikke min streg er så tydelig, som nogen der har testet endda før forventet mens Men vi får se

Giv gerne en update 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Anonym trådstarter

Update

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. marts 2018

OscarMor

Anonym skriver:

Update

Jeg vil sige den er positiv! Tillykke! 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Anonym trådstarter

OscarMor skriver:

Jeg vil sige den er positiv! Tillykke! 

Mange tak, nu er jeg heller ikke i tvivl mere��

Anmeld Citér

14. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Update

Weeeeee tillykke 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Weeeeee tillykke 

Mange tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.