Ægløsnings beregner med to forskellige tidspunkter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2018

Sb11

Hej alle 

er der nogle af jer der bruger period calender app som får et ægløsningstidspunkt og samme tid prøver beregneren på nettet som giver et helt andet tidspunkt? Hvordan og hvilken kan man stole på, syns ikke jeg har haft held af mine ægløsningstest  råd modtages med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2018

Rockertand

Sb11 skriver:

Hej alle 

er der nogle af jer der bruger period calender app som får et ægløsningstidspunkt og samme tid prøver beregneren på nettet som giver et helt andet tidspunkt? Hvordan og hvilken kan man stole på, syns ikke jeg har haft held af mine ægløsningstest  råd modtages med kyshånd 

Ingen af dem.

De putter din krop i en kasse, men så nem er kvindekroppen ikke at blive klog på. Du kan sagtens have ægløsning på et helt tredje tidspunkt.

Hvis du vil finde det, så er det optimalt, at du bliver bedre til at teste, det er egentlig ikke så svært, hvordan har du gjort, og hvor mange teste har du brugt?

Anmeld Citér

13. marts 2018

Sb11

Jeg har testet fra dag 10 og frem. 15 dage, og alligevel så har vi ikke ramt plet. Jeg har syns altid der er to dage hvor testen er ens. Og det burde vel ikke passe? Og min cyklus er som regel. Omkring 31 dage. Jeg har bare ikke ægløsningsslim de dage eller ondt ?! 

Anmeld Citér

13. marts 2018

Sb11

Ingen af dem.

De putter din krop i en kasse, men så nem er kvindekroppen ikke at blive klog på. Du kan sagtens have ægløsning på et helt tredje tidspunkt.

Hvis du vil finde det, så er det optimalt, at du bliver bedre til at teste, det er egentlig ikke så svært, hvordan har du gjort, og hvor mange teste har du brugt?

JegJeg har testet fra dag 10 og frem. 15 dage, og alligevel så har vi ikke ramt plet. Jeg har syns altid der er to dage hvor testen er ens. Og det burde vel ikke passe? Og min cyklus er som regel. Omkring 31 dage. Jeg har bare ikke ægløsningsslim de dage eller ondt ?! 

Anmeld Citér

13. marts 2018

Rockertand

Sb11 skriver:

JegJeg har testet fra dag 10 og frem. 15 dage, og alligevel så har vi ikke ramt plet. Jeg har syns altid der er to dage hvor testen er ens. Og det burde vel ikke passe? Og min cyklus er som regel. Omkring 31 dage. Jeg har bare ikke ægløsningsslim de dage eller ondt ?! 

Hvornår på dagen tester du - hvor mange gange?

Anmeld Citér

13. marts 2018

Anonym

Jeg har en cyklus på 27 dage og har positiv test på dag 14, dvs ægløsning dag 15 eller 16. 

Så måske din ligger lidt senerem når du har en cyklus på 31 dage. Men som en anden skriver er det individuelt.. jeg kan dog anbefale at teste formiddag og aften. 

Jeg har formået at teste:

Mandag morgen: negativ
Mandag aften: positiv
Tirsdag morgen: negativ

.. og så fortsætter den negativ, så der havde jeg kun et halv døgn til at fange en positiv ægløsningstest.

Sidste ægløsning havde jeg dog positiv test i 3 dage, men man behøver ikke teste efter første positive test (jeg var blot nysgerrig, hehe)

Jeg troede, at jeg vidste hvornår jeg havde ægløsning inden jeg begyndte på teste pga. ægløsningssmerter, kvalme, ømme bryster men da jeg så testede havde jeg slet ikke ægløsning der... ved mig sker disse symptomer i dagene inden ægløsning og efter.

Ingen krop er ens, køb en ordentlig gang ægløsningstest i et godt mærke og så se om du ikke kan fange den og test efter dag 15 hvis du ikke fanger den inden.

Held og lykke 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Sb11

Rockertand skriver:

Hvornår på dagen tester du - hvor mange gange?

Jeg tester typisk om eftermiddagen, men i dagene op til ægløsning i forhold til kalender har jeg gjort morgen og eftermiddag?! 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg har en cyklus på 31-32 dage og jeg har æl på 18-19. dagen. 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Sb11

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg har en cyklus på 31-32 dage og jeg har æl på 18-19. dagen. 

Er det via test du har fundet ud af det eller har du smerter? 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Sb11

Anonym skriver:

Jeg har en cyklus på 27 dage og har positiv test på dag 14, dvs ægløsning dag 15 eller 16. 

Så måske din ligger lidt senerem når du har en cyklus på 31 dage. Men som en anden skriver er det individuelt.. jeg kan dog anbefale at teste formiddag og aften. 

Jeg har formået at teste:

Mandag morgen: negativ
Mandag aften: positiv
Tirsdag morgen: negativ

.. og så fortsætter den negativ, så der havde jeg kun et halv døgn til at fange en positiv ægløsningstest.

Sidste ægløsning havde jeg dog positiv test i 3 dage, men man behøver ikke teste efter første positive test (jeg var blot nysgerrig, hehe)

Jeg troede, at jeg vidste hvornår jeg havde ægløsning inden jeg begyndte på teste pga. ægløsningssmerter, kvalme, ømme bryster men da jeg så testede havde jeg slet ikke ægløsning der... ved mig sker disse symptomer i dagene inden ægløsning og efter.

Ingen krop er ens, køb en ordentlig gang ægløsningstest i et godt mærke og så se om du ikke kan fange den og test efter dag 15 hvis du ikke fanger den inden.

Held og lykke 

Tak for svar, jeg vil prøve igen i næste cyklus. Utroligt set altid skal være så svært for dem der bare rigtig gerne vil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.