Waller skriver:
Nu er jeg endelig blevet gravid efter at vi har forsøgt i 15 måneder! jeg er i dag ca. 5+2 men jeg har ingen symptomer udover en lille smule ømme og hævede bryster. Alle andre døjer med kvalme og andre smerter. Jeg ved ikke om jeg skal være bekymret eller glad? jeg har ikke været ved lægen og få det bekræftet endnu men har taget fire test som alle er positive.. det jo ikke fordi jeg gerne vil døje med en masse gener men det er bare svært at tro at man er gravid når jeg har det som jeg pleje.. forstår i hvad jeg mener?
Jeg skrev samme tråd for nogen uger tilbage.
Bare rolig, enten kommer den eller også kommer den ikke. Alle graviditer er forskellige, samt. dens symptomer.
Jeg savner ikke at have kvalme. Jeg føler, at jeg har tømmermænd hver evig eneste morgen indtil kl12, også kommer det igen omkring kl. 17 til jeg går i seng
Jeg kan huske, at jeg håbede på jeg fik kvalme, fordi så var det en slags tryghed for mig, at der rent faktisk var noget.
Men nu har jeg haft den en uges tid og nu må den MEGET gerne gå væk igen. Tillykke med din graviditet. Vi havde forsøgt i 20 uger 
Hilsen 9+1
Anmeld
Citér