Det lykkedes endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
2 synes godt om
12. marts 2018

Waller

Nu er jeg endelig blevet gravid efter at vi har forsøgt i 15 måneder! jeg er i dag ca. 5+2 men jeg har ingen symptomer udover en lille smule ømme og hævede bryster. Alle andre døjer med kvalme og andre smerter. Jeg ved ikke om jeg skal være bekymret eller glad? jeg har ikke været ved lægen og få det bekræftet endnu men har taget fire test som alle er positive.. det jo ikke fordi jeg gerne vil døje med en masse gener men det er bare svært at tro at man er gravid når jeg har det som jeg pleje.. forstår i hvad jeg mener?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2018

Lotus86

Stort tillykke med graviditeten

Jeg forstår sagtens hvad du mener, jeg hungrede også nærmest efter kvalme og andre graviditetssymptomer da jeg var gravid, men ingen af gangene havde jeg nogle særlige symptomer, men der var altså gevinst begge gange  

Anmeld Citér

16. marts 2018

tivolistang

Waller skriver:

Nu er jeg endelig blevet gravid efter at vi har forsøgt i 15 måneder! jeg er i dag ca. 5+2 men jeg har ingen symptomer udover en lille smule ømme og hævede bryster. Alle andre døjer med kvalme og andre smerter. Jeg ved ikke om jeg skal være bekymret eller glad? jeg har ikke været ved lægen og få det bekræftet endnu men har taget fire test som alle er positive.. det jo ikke fordi jeg gerne vil døje med en masse gener men det er bare svært at tro at man er gravid når jeg har det som jeg pleje.. forstår i hvad jeg mener?

Jeg skrev samme tråd for nogen uger tilbage.
Bare rolig, enten kommer den eller også kommer den ikke. Alle graviditer er forskellige, samt. dens symptomer.

Jeg savner ikke at have kvalme. Jeg føler, at jeg har tømmermænd hver evig eneste morgen indtil kl12, også kommer det igen omkring kl. 17 til jeg går i seng Jeg kan huske, at jeg håbede på jeg fik kvalme, fordi så var det en slags tryghed for mig, at der rent faktisk var noget.
Men nu har jeg haft den en uges tid og nu må den MEGET gerne gå væk igen. Tillykke med din graviditet. Vi havde forsøgt i 20 uger

Hilsen 9+1

Anmeld Citér

16. marts 2018

Ellybelly

Stort tillykke med graviditeten  Jeg forstår godt dine tanker, men det er helt normalt. I min første graviditet med min søn havde jeg INGEN symptomer eller kvalme.. Nu venter jeg lillesøster, og jeg har i den grad haft kvalme fra uge 6-14.. Alt er desværre normalt i en graviditet, og bekymringerne starter fra dag 1  

Anmeld Citér

16. marts 2018

Soonmom

Jeg har ikke kunnet mærke at jeg var gravid nogle af gangene (mine omgivelser kunne, da jeg, åbentbart er helt hysterisk og urimelig når jeg er gravid )

men ellers først til sidst når man har ondt alle vejen af at bære på maven

du behøver i øvrigt ikke at have det bekræftet hos lægen, men skal først til lægen i uge 8 og have taget blodprøve til nf

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.