Gået over tid, negativ test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2018

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så er jeg gået 3 dage over tid, og ingen symptomer overhovedet hverken på mens eller på graviditet, jeg har før gået over tid men det har maks været 2 dage med alle symptomer på mens ville dukke op.. 

det eneste jeg ville kalde symptom er jeg har nogle slags niv lige under navlen.. 

andre der har oplevet at gå over tid uden skyggen af mens eller nogle symptomer what so ever? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2018

Lilleguldklump

Gik en måned over tid pludselig kom den 

er idag på dag 34 så over tid igen igen

Anmeld Citér

9. marts 2018

Anonym trådstarter

Lilleguldklump skriver:

Gik en måned over tid pludselig kom den 

er idag på dag 34 så over tid igen igen

Kom meno eller positiv test? 

Jeg har aldrig prøvet at gå meget over tid og kan læse mange først kan teste senere, men har jo aldrig selv prøvet dette 

Anmeld Citér

9. marts 2018

God-mor

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så er jeg gået 3 dage over tid, og ingen symptomer overhovedet hverken på mens eller på graviditet, jeg har før gået over tid men det har maks været 2 dage med alle symptomer på mens ville dukke op.. 

det eneste jeg ville kalde symptom er jeg har nogle slags niv lige under navlen.. 

andre der har oplevet at gå over tid uden skyggen af mens eller nogle symptomer what so ever? 

Jeg gik nogle dage over tid før jeg kunne teste positivt 2. gang. Jeg var sikker på jeg ikke var gravid efter at have testet negativt både 4+0 og 4+1, men det var jeg altså Jeg har dog også oplevet at gå over tid før uden at være gravid.. Test om et par dage igen 

Anmeld Citér

10. marts 2018

nimo_6000

Efter jeg stoppede på minipiller oplevede jeg, at gå 12 dage over.. tog 2 graviditetstest som var negative og min mens kom jo så også bare 12 dage senere end regnet..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.