Hvad tænker i? Skal jeg give op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2018

Anonym

Wampires skriver:

jeg ville råde dig til at bede om en gyn-undersøgelse med henblik på udredning.

Så ved du hvad du har at arbejde med når I beslutter Jer for at nu skal det være...

jeg tror heller ikke du er gravid men der er flere ting der kan give en uregelmæssig mens-cyklus så måske det er rart at få hjælp til den bliver stabil, eller mere regelmæssig...

Virkeligt dårligt råd.

En gynækologisk undersøgelse siger absolut ingenting. En henvisning til udredning gives kun i det tilfælde, at man har graviditetsønske og har prøvet i et stykke tid.

Hvis man skal spekulere i pco, og der først er graviditetsønske om 5 år - så kan tingene se helt anderledes ud til den tid.

- så hvad er pointen med dit råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle. Jeg står i den situation at min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex. Vi tænker ikke så meget på at få børn, men hvis det kommer er vi da åbne for det. Min menstruation er nu gået 8 uger over tid, og jeg har endnu ikke set hverken skyggen af mens eller en positiv test. Jeg har fået taget en blodprøve ved lægen som viste hcg på 2. Tror i det er muligt at være gravid alligevel? Jeg er simeplthen ved at være godt og grundigt forvirret over alt det her. Det er ikke noget jeg har tænkt over til dagligt, så kan ikke forstå at min mens ikke kommer...

Du er ikke gravid kære. Kan "genkende"  dig udfra din opslag. Sagde du ikke før I havde kun "fingerleg"? Nu siger du I havde sex?! Har du ikke fået hjælp endnu til det her omkring dine tvangstanker osv.? At du ikke har fået din mens i 8 uger kan være normalt, og du kan snakke med din læge omkring det. Gravid er du i hvert fald ikke, med mindre du er blevet det i mellemtiden.

Anmeld Citér

11. marts 2018

Anonym

Jeg kan kende genkende din info omkring med mens. Jeg forstår ikke du prøver at skjule dig med en anden historie, du er ikke gravid men meget angstpræget. Du har nu ændret din historie til du faktisk har haft sex og ikke bare “fingerleg” 

som jeg har forklaret på alle dine rtidligere opslag, du er langt fra gravid og at have en uregelmæssig mens er meget normalt, specielt hvis du konstant stresser over noget. Jeg lider selv af angst og når jeg har perioder med jeg er bange for noget kan min krop selv skabe symptomer som i virkeligheden ikke er der. Jeg kan stoppe min mens helt pga min krop konstant er i forsvar.. Du er ikke gravid og hold dig nu langt væk fra disse sider. Jeg kan råde dig til at skrive inde på sind istedet omkring dine bekymringer. Der har andre helt sikkert siddet i samme båd og ved man ikke skal søge nettet tyndt for symptomer og hvad andre har oplevet for der er ikke en krop der ens så du kan aldrig gå ud fra hvad andre har af symptomer ved en graviditet.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.