Jeg har gennem noget tid været i gang med at få ryddet op i al det børnetøj og udstyr, vi har liggende og kunne godt tænke mig at høre, hvor I sælger jeres brugte børneting og tøj.
Jeg har solgt en del i diverse facebook grupper, men synes mange af dem er ved at gå døde i takt med at portoen bliver ved med at stige. Jeg har også forsøgt mig med Reshopper, men synes heller ikke, at der sker så meget her. Har dog solgt nogen, men synes, der er mange useriøse købere derinde. Jeg vil tro, at ca. halvdelen af de gange, nogen har skrevet, at de vil købe, så hører jeg aldrig fra dem igen eller endnu værre udebliver fra en aftale om at komme og hente, så jeg har brugt min tid på at vente forgæves på nogen, der så bare ikke kommer uden at give besked.
Jeg har hørt godt om et sted på Sjælland, der vist hedder Børneloppen eller noget lignende, men det var fra købere og jeg er ikke fra Sjælland, så det er ikke en mulighed for mig at sælge der. I Jylland har vi noget, der hedder Lopmore Kids, men jeg har aldrig været der og kender ikke nogen, der har solgt der. Er der nogen, der har erfaring med at sælge på den måde? Man skal jo både betale for at have en stand og også betale kommission for det solgte, så jeg er i tvivl, om det er pengene værd. Så dyre er mine ting jo heller ikke, når der hovedsageligt bare er tale om brugt tøj.
Anmeld
Citér