Hvor sælger I jeres brugte tøj/udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
9 svar
4 synes godt om
6. marts 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har gennem noget tid været i gang med at få ryddet op i al det børnetøj og udstyr, vi har liggende og kunne godt tænke mig at høre, hvor I sælger jeres brugte børneting og tøj.

Jeg har solgt en del i diverse facebook grupper, men synes mange af dem er ved at gå døde i takt med at portoen bliver ved med at stige. Jeg har også forsøgt mig med Reshopper, men synes heller ikke, at der sker så meget her. Har dog solgt nogen, men synes, der er mange useriøse købere derinde. Jeg vil tro, at ca. halvdelen af de gange, nogen har skrevet, at de vil købe, så hører jeg aldrig fra dem igen eller endnu værre udebliver fra en aftale om at komme og hente, så jeg har brugt min tid på at vente forgæves på nogen, der så bare ikke kommer uden at give besked.

Jeg har hørt godt om et sted på Sjælland, der vist hedder Børneloppen eller noget lignende, men det var fra købere og jeg er ikke fra Sjælland, så det er ikke en mulighed for mig at sælge der. I Jylland har vi noget, der hedder Lopmore Kids, men jeg har aldrig været der og kender ikke nogen, der har solgt der. Er der nogen, der har erfaring med at sælge på den måde? Man skal jo både betale for at have en stand og også betale kommission for det solgte, så jeg er i tvivl, om det er pengene værd. Så dyre er mine ting jo heller ikke, når der hovedsageligt bare er tale om brugt tøj.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2018

Carina:-)

Jeg sælger på dba  trendsales reshopper og Facebook.

Anmeld Citér

6. marts 2018

Soonmom

Primært reshopper, lidt Facebook og store ting kommer også på GulogGratis.dk og dba

Anmeld Citér

7. marts 2018

Mullemee

Helt klart dba. Jeg er også begyndt at købe lidt via Facebook Marketplace, hvor man er lidt mere sikker på sælgeren, fordi man kan se, hvornår folk har oprettet deres profil. Så hvis den lige er oprettet for 4 dage siden, så tror jeg, jeg vil gå pænt udenom.

Anmeld Citér

7. marts 2018

sommerc

Profilbillede for sommerc

Reshopper og dba

Anmeld Citér

7. marts 2018

SofiaMik

Synes det tog for meget af min energi at gemme opbevare sortere og uploade billeder tale med købere/ interesserede og økonomien i det holdte slet ikke.  Så jeg har udvalgt og spurgt i mine børns omgangskreds og giver det nu væk med glæde. Det er skønt for dem og føles godt for mig. En win win situation 

Anmeld Citér

7. marts 2018

Abracadabra

SofiaMik skriver:

Synes det tog for meget af min energi at gemme opbevare sortere og uploade billeder tale med købere/ interesserede og økonomien i det holdte slet ikke.  Så jeg har udvalgt og spurgt i mine børns omgangskreds og giver det nu væk med glæde. Det er skønt for dem og føles godt for mig. En win win situation 

Jeg giver også væk. Til mødrehjælpen eller bare til venner og bekendte. Det er dejligt for dem og for mig.

Anmeld Citér

7. marts 2018

Junipige15

Jeg har også opgivet at sælge. Synes der er uendeligt mange der aldrig vender tilbage, udebliver osv. 

Så jeg er også begyndt at give væk til mine veninders lækre unger  jeg får set tøjet bliver brugt, og alle er glade 

Anmeld Citér

7. marts 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har desværre ikke nogle venner og veninder, der kan bruge vores tøj, selv om det er rigtig fin stand. Vi har fået børn på nogenlunde samme tid eller af modsat køn, så vi bruger oftest samme str. på samme tid.

Jeg har fundet ud af, hvor der ligger en Mødrehjælpen, så hvis ikke vores ting er solgt inden påske kører jeg dem derind.

Anmeld Citér

7. marts 2018

God-mor

Janey skriver:

Jeg har gennem noget tid været i gang med at få ryddet op i al det børnetøj og udstyr, vi har liggende og kunne godt tænke mig at høre, hvor I sælger jeres brugte børneting og tøj.

Jeg har solgt en del i diverse facebook grupper, men synes mange af dem er ved at gå døde i takt med at portoen bliver ved med at stige. Jeg har også forsøgt mig med Reshopper, men synes heller ikke, at der sker så meget her. Har dog solgt nogen, men synes, der er mange useriøse købere derinde. Jeg vil tro, at ca. halvdelen af de gange, nogen har skrevet, at de vil købe, så hører jeg aldrig fra dem igen eller endnu værre udebliver fra en aftale om at komme og hente, så jeg har brugt min tid på at vente forgæves på nogen, der så bare ikke kommer uden at give besked.

Jeg har hørt godt om et sted på Sjælland, der vist hedder Børneloppen eller noget lignende, men det var fra købere og jeg er ikke fra Sjælland, så det er ikke en mulighed for mig at sælge der. I Jylland har vi noget, der hedder Lopmore Kids, men jeg har aldrig været der og kender ikke nogen, der har solgt der. Er der nogen, der har erfaring med at sælge på den måde? Man skal jo både betale for at have en stand og også betale kommission for det solgte, så jeg er i tvivl, om det er pengene værd. Så dyre er mine ting jo heller ikke, når der hovedsageligt bare er tale om brugt tøj.

Jeg har solgt en del på reshopper og meget lidt på facebook. Jeg syntes der er mange der tror de nærmest kan få tingene smidt i nakken (og nej jeg tror ikke at mine ting er en million hver. Det gider jeg ikke, så hellere donere til mødrehjælpen og veninder og det er sidstnævnte jeg gør mig i nu. Det tager for lang tid at tage gode billeder og lægge op og have kontakt til købere, der så nogle gange ender med ikke at dukke op 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.