Gravid på mini-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej, jeg skriver fordi at jeg er på minipiller (Cerazette) og plejer at få min menstruation hver anden mdr. Men har ikke fået den endnu på trods af at jeg har haft menstruation smerter i 2 snart 3 uger og små jag/stik i underlivet.

Jeg plejer at have menstruations smerter og ømme bryster i op til en uge før jeg får min menstruation. 

Men har ikke haft ømme bryster denne gang, men har tilgengæld haft mange humør svingninger og haft det underligt/tungt i underlivet og maven.

jeg syntes det er meget underligt. Og har egentlig ikke selv tænkt over at man måske kunne være gravid. Det var min søster der nævnte det.

tror i at det kunne være en graviditet eller noget andet måske?

har bestilt tid hos lægen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hej, jeg skriver fordi at jeg er på minipiller (Cerazette) og plejer at få min menstruation hver anden mdr. Men har ikke fået den endnu på trods af at jeg har haft menstruation smerter i 2 snart 3 uger og små jag/stik i underlivet.

Jeg plejer at have menstruations smerter og ømme bryster i op til en uge før jeg får min menstruation. 

Men har ikke haft ømme bryster denne gang, men har tilgengæld haft mange humør svingninger og haft det underligt/tungt i underlivet og maven.

jeg syntes det er meget underligt. Og har egentlig ikke selv tænkt over at man måske kunne være gravid. Det var min søster der nævnte det.

tror i at det kunne være en graviditet eller noget andet måske?

har bestilt tid hos lægen

Du kan købe en graviditets test i rema 1000, netto eller på apoteket.. Ja de fås mange steder, det er da et sted at starte 

Anmeld Citér

7. marts 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du kan købe en graviditets test i rema 1000, netto eller på apoteket.. Ja de fås mange steder, det er da et sted at starte 

Jeg har taget en test og den var negativ.

men som lægen sagde skal jeg tage en til om en uge, da der jo er nogle der først kan teste positivt længere henne. Lægen vil også tage en blodprøve.

Anmeld Citér

7. marts 2018

Lilleguldklump

Anonym skriver:

Jeg har taget en test og den var negativ.

men som lægen sagde skal jeg tage en til om en uge, da der jo er nogle der først kan teste positivt længere henne. Lægen vil også tage en blodprøve.

Hold da op en effektiv læge  da jeg var på dag 58 og skrev til lægen sagde det bare “bliv ved med at føre dagbog over din mens” 

Anmeld Citér

7. marts 2018

Helloo

Jeg havde slet ikke mens i de 7 måneder jeg var på dem. Følte konstant mig gravid (mens smerter, kvalme, ømme bryster, opkast osv). Da jeg stoppede på dem kom mens efter 3 uger. 

Anmeld Citér

8. marts 2018

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Jeg havde slet ikke mens i de 7 måneder jeg var på dem. Følte konstant mig gravid (mens smerter, kvalme, ømme bryster, opkast osv). Da jeg stoppede på dem kom mens efter 3 uger. 

Jeg har været på dem i nogle år, det første år havde jeg hellere ingen menstruation, men fik stadig menstruations smerter i en uges tid og ømme bryster. Men efter det ene år uden menstruation, begyndte jeg at få det hver anden måned.

Anmeld Citér

8. marts 2018

Anonym trådstarter

Lilleguldklump skriver:

Hold da op en effektiv læge  da jeg var på dag 58 og skrev til lægen sagde det bare “bliv ved med at føre dagbog over din mens” 

Ja, det må man dag sige de er

men det var også den læge der fik mig fra P-piller, da jeg har højere risiko for at blive ramt af blodpropper end normalt... alle de andre læger sagde bare intet til det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.