At være forelsket igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg er gravid, og mine hormoner kørere

Er i parhold på 8 år, og jeg savner følesen af at være forelsket, at være rigtigt glad for hinanden 

Det drukner i hverdagen med fuldtidsarbejde og og kærvende 3 årig 

Lytter til de mest romantiske sange, og vilde ønske jeg igen kunne opleve sommerfugle som man gjorde da var ung. 

savner i ikke engang den første tid i forholdet? 

siges skal jeg vil ikke ha en anden, og vi griner sammen, og dyrker regelmæssig sex - men tænder af på ham når han er grim i munden overfor mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2018

Anonym

kender godt den mur du har ramt...

det er hverdagen der drukner...

jeg aner ikke hvad man kan gøre for at ændre det...

men jeg kan sige at jeg i hvert fald har masser af øjeblikke hvor jeg kigger på ham og bare begynder at fnise som en skolepige igen med røde kinder og sommerfugle i maven...

Han er god til at finde på sjove/underlige ting at sige... gribe mig uforberedt med et eller andet...

men vi har været ude og vende... vi har været tæt på at give fortabt...

det startede med at jeg ikke fortalte ham alt længere.. der var flere og flere småting som jeg undlod at fortælle... det blev til større ting, som f.eks. at jeg manglede nærvær fra ham... til sidst drev vi hinanden væk... vi er stadig på vej tilbage fra det...

så det allervigtigste er at få snakket sammen om alt...

hvad er der sket i hver jeres dag.. er der noget i kunne hjælpe hinanden med at få bearbejdet??

og specielt når der er et lille barn der tager meget med i det hele er det virkelig vigtigt at man får sat ord på før man drukner eller eksploderer overfor hinanden...

håber det hjælper lidt at høre at det ikke bare er dig...

Anmeld Citér

5. marts 2018

Stivdie

Parterapi er også tilladt at benytte sig af, selvom man ikke er ved at gå fra hinanden. Det kan måske være godt til at få nogle værktøjer til at finde tilbage til hinanden. 

Hvis han taler grimt til dig, må du fortælle hvad det gør ved dig. Det er nødt til at stoppe, hvis respekten skal bevares. Og så, kys mere 

Anmeld Citér

5. marts 2018

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Parterapi er også tilladt at benytte sig af, selvom man ikke er ved at gå fra hinanden. Det kan måske være godt til at få nogle værktøjer til at finde tilbage til hinanden. 

Hvis han taler grimt til dig, må du fortælle hvad det gør ved dig. Det er nødt til at stoppe, hvis respekten skal bevares. Og så, kys mere 

Vi har været parterapi

og vi skal igen men ham vi går hos har 3 måneder ventetid tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.