Symptomer forsvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej Baby-brugere !

Jeg er tidligt i min graviditet (uge 6) .. Og jeg er så nervøs for at miste .. Vi har prøvet i mange år og nu er det endelig lykkedes .. 

Min bekymring går på at jeg i det ene øjeblik er oppustet og har murren i underlivet - for så dagen efter at havde ingen symptomer overhovedet - ingen murren, ingen tung følelse i underlivet og slet ikke oppustet ..  Nogen der har oplevet at deres krop sender mange tvetydige signaler ? 

Hilsen en lidt for bekymret nygravid .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2018

frkchili

Tag det roligt, kroppen er ét stort kaos i starten af en graviditet, og du kan ikke regne med nogen som helst form for mønster på dette tidspunkt. Så længe du ikke bløder, må du bare prøve at lægge bekymringerne fra dig, selvom det er svært. Den første tid er skrøbelig, men i de fleste tilfælde ender det jo i en sund og vellykket graviditet. Tillykke med det 

Anmeld Citér

3. marts 2018

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Tag det roligt, kroppen er ét stort kaos i starten af en graviditet, og du kan ikke regne med nogen som helst form for mønster på dette tidspunkt. Så længe du ikke bløder, må du bare prøve at lægge bekymringerne fra dig, selvom det er svært. Den første tid er skrøbelig, men i de fleste tilfælde ender det jo i en sund og vellykket graviditet. Tillykke med det 

Tak .. ja ved jo godt med min fornuft at du har ret men puha det er svært .. 
Det ene øjeblik kan jeg godt mærke på min krop at der er forandringer og den næste øjeblik er der vitterligt intet .. 

Anmeld Citér

3. marts 2018

BabyMama2016

Jeg er 5 uger, har INGEN SYMPTOMER :/ 

vil så gerne ha dette barn - 

men tager graviditet test om morgenen og de bliver tydeligere og tydeligere så det tyder på HGC vokser.

Men det at bekymrer sig ændrer INTET -

Bekymring er som en gyngestol. Det giver dig noget at gøre, men det får dig ikke nogle steder 

Anmeld Citér

3. marts 2018

Anonym trådstarter

BabyMama2016 skriver:

Jeg er 5 uger, har INGEN SYMPTOMER :/ 

vil så gerne ha dette barn - 

men tager graviditet test om morgenen og de bliver tydeligere og tydeligere så det tyder på HGC vokser.

Men det at bekymrer sig ændrer INTET -

Bekymring er som en gyngestol. Det giver dig noget at gøre, men det får dig ikke nogle steder 

årh du har så ret ! Kæft det ville være rart med en kontakt man bare kunne slukke på og få lidt ro i hovedet ... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.