Privat undervisning engelsk til en 7 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. marts 2018

Yummimummy

Hej

min søn er 7 år og kan intet engelsk. Jeg kunne godt tænke at om høre om der er nogen her som kan undevise ham hjemm hos mig 1-2 gange om ugen? Og pris?

jeg bor i Kastrup

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2018

Babilooo

Blot en tanke. Min søn har allerede mange lektier for og går i 1.

er det ikke lige tidligt at være nervøs for at han ikke snakker engelsk. Og bliver det ikke meget hvis du oveni skolen (hvor de har engelsk) skal have 3 timers oveni?

min søn kan sige mindre sætninger og ord. Han hat haft gavn af engelske App på sin ipad. Tror det har givet mere end selve undervisningen

Anmeld Citér

3. marts 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Yummimummy skriver:

Hej

min søn er 7 år og kan intet engelsk. Jeg kunne godt tænke at om høre om der er nogen her som kan undevise ham hjemm hos mig 1-2 gange om ugen? Og pris?

jeg bor i Kastrup

Må jeg spørge, hvad der får dig til at ønske privatundervisning så tidligt? 

Anmeld Citér

3. marts 2018

Mor Christa

Kan i selv tale engelsk? Hvis i kan, kan jeg anbefale at tale engelsk med ham i hverdagen. Det har vi gjort rigtig meget herhjemme, altså ikke hele tiden, men feks når vi laver mad sammen, handler ind eller andet. Han (7 år) taler næsten flydende engelsk - og bedre end sin far. Han bruger også engelske apps og ser engelske tegnefilm. Lillesøster på 3 har vi gjort det samme med, og der er så småt ved at komme ord og enkelte sætninger på engelsk ved hende også. 

Det kommer ligesom snigende. 

Anmeld Citér

3. marts 2018

Yummimummy

Hvilken apps bruger i?

Anmeld Citér

3. marts 2018

Anonym

Yummimummy skriver:

Hvilken apps bruger i?

Min dreng på 8 år snakker og forstår engelsk. Ofte kan han de engelske ord med ikke danske . Vil helst se tegnefilm med engelsk tale . Snakker langt bedre engelsk end mig. Det er selvlært. Han ser meget youtube . Når han leger forgår tale på Engelsk .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.