Jeg blev lige inspireret af en anden tråd omkring drømme. Kom til at tænke på en mærkelig drøm jeg selv havde for nylig, og på hvor sjove eller underlige drømme andre måske sidder med, som kunne være sjove at fortælle om, og læse om for andre.
Så hvis i vil være med så del endelig jeres sjove/anderledes/uhyggelige eller hyggelige drømme. 
For nylig drømte jeg at jeg stod ude på havet (vandet var spejl blankt). Jeg var fanget bag et rundt bur af glas som var umuligt at komme ud af. Imens jeg står herude på havet bag mit glas kan jeg se en flok spækhuggere der leger omkring mig i vandet. Pludselig kommer en af dem hen og lægger sit hoved op af buret og jeg kan mærke varmen fra dyret igennem glasset.
Drømmen ændre karakter og bliver en smule mere mørk og dyster. spækhuggerene begynder at svømme mod land og forvandler sig til sort/hvide køere som alle går tæt op og ned af hinanden og virker ulykkelige og bange. Jeg opdager i mit bur at jeg også selv er en af køerne og kan pludselig komme ud af buret og gå hen til de andre. 
Så vågner jeg.
Det var min underlige drøm. Håber andre kunne have lyst til at dele og fortælle 

Anmeld
Citér