jeg er sygemeldt på fuldtid resten af graviditeten...
min læge blev bekymret da jeg stadig har mange plukveer når jeg har stået i bare 2 timer og jeg er meget træt og psykisk udmattet...
jeg har været på deltid med 25 timer af 5 timer af gangen siden januar... og nu var min læges vurdering at jeg blev nødt til at trække stikket helt med arbejdet...
jeg føler mig lettet, men har også dårlig samvittighed da butikken lige nu er i gang med en større ombygning og der er virkelig brug for alle hænder...
men der er noget der vokser i mig der er vigtigere end mit arbejde...
jeg håber nu at jeg kan finde roen til at få bearbejdet det at være gravid...
jeg føler stadig at det er meget uvirkeligt selvom jeg er 22 uger henne og jeg har mærket liv hver dag i den sidste måned...
vi har en søn i forvejen som gldæer sig til at blive storebror og jeg håber at det her afbræk fra arbejdsstressen kan gøre at jeg kan nå at have noget mere rolig kvalitetstid med ham...
jeg har ikke haft det store overskud og er ofte endt med at vi sad i sofaen og så fjernsyn hvor jeg sov mens han prøvede at snakke med mig...
er der andre voksenelever der har prøvet at være sygemeldt i graviditeten som ved hvad jeg skal være opmærksom på i forhold til regler og krav osv?
Jeg er i gang med at ringe rundt til de steder jeg tænker der skal vide noget og som måske skal bruge diverse papirer..
men kunne være rart hvis der var nogen der lige vidste at lige det var faktisk supervigtigt uden at man tænkte på det...
jeg var ude i går og aflevere lægeerklæring til arbejdet så den har de fået og jeg havde snakket med dem inden jeg gjorde det så de vidste at jeg var sygemeldt...
jeg er i gang med at få fat på kontaktperson i min fagforening, jeg vil gerne have de er informeret om hvad der foregår.. det føler jeg er en tryghed at der er en instans der uafhængig af kommune og arbejdet der også er med som tovholder...
bagefter tænker jeg at ringe til kommunen, og udfra hvad de siger så Udbetaling danmark...
min leder kunne desværre godt finde på at udskyde at ordne papirer så jeg endte med ikke at kunne nå at få udbetaling bare for at ramme mig.. ved ikke lige hvorfor jeg stadig er ansat når hun så tydeligt ikke kan lide mig.. men det er en anden snak ;)
det blev lidt langt og måske rodet... men rart at få luft og få det ud :)