Gravid, konstant lyst til sex....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.283 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. Ja jeg har faktisk ingen nem graviditet har smerter grundet bækken med mere. Men jeg har godt nok uanet lyst til sex... Jeg ved ikke om det skyldes kedsomhed eller hvad.. Men bliver enormt hurtigt opstemt.. Herhjemme er der ikke stor lyst til sex fra mandens side. Max 1 gang om ugen. Er det normalt eller er jeg blevet skrupskør? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. Ja jeg har faktisk ingen nem graviditet har smerter grundet bækken med mere. Men jeg har godt nok uanet lyst til sex... Jeg ved ikke om det skyldes kedsomhed eller hvad.. Men bliver enormt hurtigt opstemt.. Herhjemme er der ikke stor lyst til sex fra mandens side. Max 1 gang om ugen. Er det normalt eller er jeg blevet skrupskør? 

Helt normalt det blev jeg også - vi havde sex hele tiden - kæresten blev helt vild, og elskede jeg fik enorm bryster - han er oveni sagt han glæder sig til vi får nr 2 pga sex....

men nogle mænd tænder ikke rigtigt på gravide og det er ikke fordi de ikke elsker en det var forskelligt du skal også tænke på hvad man udstråler  

udstråler man jeg elsker min mave og man er glad så får mænd ofte lyst

den sidste tid i graviditeten vilde kæresten ikke ha sex, men det var fordi jeg haft voldsomme humørsvinger :/  Jeg var mildt sagt en btch

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Helt normalt det blev jeg også - vi havde sex hele tiden - kæresten blev helt vild, og elskede jeg fik enorm bryster - han er oveni sagt han glæder sig til vi får nr 2 pga sex....

men nogle mænd tænder ikke rigtigt på gravide og det er ikke fordi de ikke elsker en det var forskelligt du skal også tænke på hvad man udstråler  

udstråler man jeg elsker min mave og man er glad så får mænd ofte lyst

den sidste tid i graviditeten vilde kæresten ikke ha sex, men det var fordi jeg haft voldsomme humørsvinger :/  Jeg var mildt sagt en btch

Tak for svar. Jeg er generelt irriteret på min mave, med bækkenløsning er der kun 1 stilling der er behagelig ift. Sex og føler mig ikke i nærheden af attraktiv, det er måske det han kan mærke... Og trods alt det har jeg mega meget lyst til sex... 

Anmeld Citér

28. februar 2018

san

Tro det er meget normalt, og især i 2 trimester der har man virkelig lyst  det er jo også fordi man er mere våd end normalt og alt er meget følsomt.. 

så man keder sig ikke mens man venter på baby eller manden 

Tror bare man skal nyde det nu, for når baby kommer forsvinder lysten for en stund 

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym

Helt normalt - men vil altså lige slå et slag for, at det også er normalt ikke at have lyst til sex under graviditet. Jeg er i 20. uge, og har siden tidligt i graviditeten haft en langt mindre sexlyst, end før jeg blev gravid.

Jeg vil vel egentlig bare sige, at ÆNDRET sexlyst er helt normalt, når man er gravid, ligegyldigt i hvilken retning det har rykket sig 

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym

Jeg har næsten lige været gravid med 3. barn og er du gal jeg var sexlysten.  Jeg havde ekstremt meget lyst til sex. Min mand og jeg har et rimeligt aktivt sexliv med sex næsten dagligt og ellers hver anden dag. Men her havde jeg bare lyst flere gange om dagen, hvilket ikke rigtig var muligt, da han jo arbejder og ja, vi har jo to børn i forvejen  Jeg måtte tage “trykket” selv. Det gjorde jeg næsten dagligt i den periode det var “værst(bedst?)” 

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har næsten lige været gravid med 3. barn og er du gal jeg var sexlysten.  Jeg havde ekstremt meget lyst til sex. Min mand og jeg har et rimeligt aktivt sexliv med sex næsten dagligt og ellers hver anden dag. Men her havde jeg bare lyst flere gange om dagen, hvilket ikke rigtig var muligt, da han jo arbejder og ja, vi har jo to børn i forvejen  Jeg måtte tage “trykket” selv. Det gjorde jeg næsten dagligt i den periode det var “værst(bedst?)” 

Så er jeg ikke unormal kan jeg høre  rart at vide jeg ikke er den eneste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.