Er SÅ bekymret !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
17 svar
4 synes godt om
28. februar 2018

Anonym trådstarter

Jeg har fundet ud af jeg er gravid .. Vi har forsøgt siden vi fik vores piger for snart 8 år siden .. og endelig lykkes det..!

MEN jeg har næsten ingen tegn på graviditet! Jeg oplever svag hovedpine, lidt mere træt end normalt og så murren/jag i underlivet. 
Med mine piger var jeg SÅ DÅRLIG - jeg lå med hovedet i toilettet hele dagen allerede fra start (uge 3-4 stykker) ! 
Jeg er så mega bekymret for om der er noget galt - at den manglende kvalme er tegn på der ikke er nok graviditetshomoner fx.. 

Nogen der har erfaring med to meget forskellige graviditeter hvor alt er gået godt ? 

Hilsen en meget bekymret der burde være 5+3 i dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Jeg har fundet ud af jeg er gravid .. Vi har forsøgt siden vi fik vores piger for snart 8 år siden .. og endelig lykkes det..!

MEN jeg har næsten ingen tegn på graviditet! Jeg oplever svag hovedpine, lidt mere træt end normalt og så murren/jag i underlivet. 
Med mine piger var jeg SÅ DÅRLIG - jeg lå med hovedet i toilettet hele dagen allerede fra start (uge 3-4 stykker) ! 
Jeg er så mega bekymret for om der er noget galt - at den manglende kvalme er tegn på der ikke er nok graviditetshomoner fx.. 

Nogen der har erfaring med to meget forskellige graviditeter hvor alt er gået godt ? 

Ingen graviditeter er ens. Manglende symptomer er ikke lig med dårlig graviditet. Nyd at du er sluppet denne gang og stop bekymringen selvom det er svært der er intet unormalt i ikke at have symptomer. 

Jeg havde selv slet ikke nogen udover udebleven mens.

tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym trådstarter

100%anonym skriver:

Ingen graviditeter er ens. Manglende symptomer er ikke lig med dårlig graviditet. Nyd at du er sluppet denne gang og stop bekymringen selvom det er svært der er intet unormalt i ikke at have symptomer. 

Jeg havde selv slet ikke nogen udover udebleven mens.

tillykke med graviditeten  

Tak .. ! 

Jeg tror bare det er svært for mig at forstå det hele er SÅ meget anderledes den her gang.. Håber nervøsiteten snart dæmper sig en smule.. 
Og måske er jeg bare forskånet den her gang .. 

Anmeld Citér

28. februar 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Tak .. ! 

Jeg tror bare det er svært for mig at forstå det hele er SÅ meget anderledes den her gang.. Håber nervøsiteten snart dæmper sig en smule.. 
Og måske er jeg bare forskånet den her gang .. 

Forståe også godt nervøsiteten. Specielt når i har prøvet så længe. Men slap helt af. Det er som sagt helt normalt. Og du skal bare nyde at du slipper for ubehaget denne gang  

Anmeld Citér

28. februar 2018

Ina33

Anonym skriver:

Jeg forstår godt din bekymring. 

Jeg led selv af hypermesis i min første graviditet, jeg har siden været gravid 6 gange. De andre gange er kvalmen kommet senere, og har ikke varet nær så længe som første gang.

To gange fik jeg næsten ingen kvalme og der gik fostrene til.

Anmeld Citér

28. februar 2018

Camillos

Anonym skriver:

Du kan jo sagtens nå at blive dårlig endnu... Men jeg har ikke været så dårlig af nogen af mine 2 graviditeter at jeg har kastet op. Den eneste gang jeg kastede op i første graviditet var da jeg havde presse veer .  og nu venter jeg andet barn til juni. En graviditet kan sagtens gå fint uden opkast

Anmeld Citér

28. februar 2018

frkchili

Graviditeter kan jo være meget forskellige, og eftersom du kun er lidt over 5 uger henne er der intet unormalt i, at du endnu ingen symptomer har. Jeg går ud fra, at dine piger er tvillinger? Det kan jo forklare, hvorfor du så tidligt blev så dårlig sidst - for når der er to, skal der jo skrues yderlige op for de hormoner, som du bliver dårlig af.

Det mest almindelige er vist, at kvalmen viser sig omkring uge 6, og det holdt stik for mig. Prøv at give det en uges tid mere, så kan det jo være, at verden ser helt anderledes ud. Så længe du ikke bløder, tror jeg bare, du skal tage det roligt og tro på, at alt er, som det skal være.

Held og lykke med graviditeten, og tillykke! 

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Jeg forstår godt din bekymring. 

Jeg led selv af hypermesis i min første graviditet, jeg har siden været gravid 6 gange. De andre gange er kvalmen kommet senere, og har ikke varet nær så længe som første gang.

To gange fik jeg næsten ingen kvalme og der gik fostrene til.

Det er lige præcis det jeg bekymre mig om .. 

Min mor har også fået flere børn end gennemsnittet og en gang gik det galt og det var også der hvor symptomerne udeblev.. 

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du kan jo sagtens nå at blive dårlig endnu... Men jeg har ikke været så dårlig af nogen af mine 2 graviditeter at jeg har kastet op. Den eneste gang jeg kastede op i første graviditet var da jeg havde presse veer .  og nu venter jeg andet barn til juni. En graviditet kan sagtens gå fint uden opkast

Bøvlet tidspunkt at kaste op ;) 

Håber det bare er som det skal være og jeg bare er mere forskånet denne gang .. 

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Graviditeter kan jo være meget forskellige, og eftersom du kun er lidt over 5 uger henne er der intet unormalt i, at du endnu ingen symptomer har. Jeg går ud fra, at dine piger er tvillinger? Det kan jo forklare, hvorfor du så tidligt blev så dårlig sidst - for når der er to, skal der jo skrues yderlige op for de hormoner, som du bliver dårlig af.

Det mest almindelige er vist, at kvalmen viser sig omkring uge 6, og det holdt stik for mig. Prøv at give det en uges tid mere, så kan det jo være, at verden ser helt anderledes ud. Så længe du ikke bløder, tror jeg bare, du skal tage det roligt og tro på, at alt er, som det skal være.

Held og lykke med graviditeten, og tillykke! 

Du har helt ret i at jeg nok ikke kan sammenligne med en tvilling graviditet .. og det er nemlig stadig tidligt.. 
Jeg ønsker det bare så meget, og så har angsten nok fået lidt hårdt greb i mig.. ! 
I virkeligheden kan jeg jo ikke gøre fra eller til, så må prøve at finde lidt ro i det og la tiden gå .. Men puha det er svært .. 

Og tak :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.