Sygemeldt pga plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2018

BabyMama2016

jeg er gravid første barn blev jeg desværre sygemeldt i måned 5 pga ekstremt plukveer, lægen frygtede jeg vilde føde for tidligt og sagde jeg skulle sygemeldes

det var mildt sagt røvsygt

- nu er jeg så gravid igen - og håber jeg ikke får plukveer denne gang 

men har nogle oplevet at blive sygemeldt pga plukveer????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
BabyMama2016 skriver:

jeg er gravid første barn blev jeg desværre sygemeldt i måned 5 pga ekstremt plukveer, lægen frygtede jeg vilde føde for tidligt og sagde jeg skulle sygemeldes

Jeg blev sygemeldt i uge 24 pga plukveer og bækkenløsning. Har dog kun den ene graviditet, så ved ikke noget om hvordan det kommer til at gå næste gang. 

Ved at min mor blive sygemeldt sent i graviditeten med mig, men meget tidligt med min lillesøster. Mener dog det var pga bækkenløsning og ikke plukveer.

Anmeld Citér

27. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er pt. Sygemeldt pga. Plukkeveer som gør ondt.

JM mente, at det var nu, jeg skulle sygemeldes ellers var der risiko for for tidlig fødsel.

. det blev jeg i uge 28..

Jeg har en datter også, og der var graviditeten helt anderledes, så det behøver ikke være der samme heldigvis. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Babybee

BabyMama2016 skriver:

Ja, min læge ville faktisk sygemelde mig i uge 25 pga alt for mange plukveer og lægen på sygehuset havde også sagt at jeg burde sygemelde mig til der ikke var så mange.. men det kunne jeg ikke.. var simpelthen ikke klar til det.. følte jeg døde lidt inden i bare af at gå og rådne derhjemme.. havde i forvejen bækken løsning, så kunne ikke en skid.. og så går tiden langsomt.. så det blev til en deltids, hvor jeg arbejdede hjemme to dage om ugen og så kun det jeg lige kunne holde til (nogen gange kun en halv dag) og resten af dagene på kontoret....endte dog med at blive sygemeldt i uge 34, altså 14 dage før tid.. hvilket viste sig at være rigtig godt, for fil desværre i fødsel (vandet gik) i uge 36.. og desværre var min krop slet ikke klar, så tror også det var lidt grunde til at jeg lå i 40 timer uden at komme over 5 cm og endte med kejsersnit... Den værste oplevelse ever.. og tør jeg prøve igen så vil jeg tage plukveer meget seriøst og fuldtidssygemeldes noget før.. selvom det er dødsygt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.