Lyserøde udflåd ( er 14 dage gravid) mister jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2018

Anonym trådstarter

Som læste er 14 dage ved det fordi jeg er fertilitet behandling.

nu er jeg vågnet med mange smerter inunderlivet ig lyserød udflåd øv mister jeg nu?

har taget positivt graviditet teste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2018

Camillos

Anonym skriver:

nu er jeg vågnet med mange smerter inunderlivet ig lyserød udflåd øv mister jeg nu?

Det er ikke til at sige om det er en harmløs implantations blødning, sarte slimhinder eller om du er ved at miste.. Nogle incl. Mig selv har blødt under begge mine graviditeter af et par omgange. Du må se om blødningen tager til i styrke og så afvente desværre. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Det kan vi desværre ik fortælle dig. Nogle bløder i graviditeten uden det har noget at sige. Nogen bløder kun når de mister. Du må desværre se tiden an selvom det er svært

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Du skal ringe til din egen læge ang. det.
Jeg blødte også, og de fortalte mig, at jeg skulle ringe 1813 hvis jeg havde ondt og blødte (Jeg blødte kun).. Så jeg kunne godt vente de 2 dage med at komme til en skanning.

Håber du er okay. Men husk, at mange bløder under en graviditet. Men det må bare ikke gøre ondt Tanker din vej.

Anmeld Citér

27. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er rigtigt svært at sige.... Det er kun tiden, som kan vise det. Nogle bløder under deres graviditet..

Jeg håber, alt er vel 

Anmeld Citér

27. februar 2018

frkchili

Når du siger, at du er 14 dage gravid, så mener du vel, at det er 14 dage siden, befrugtningen skete? For så er det jo faktisk nu, du skulle have haft din menstruation, hvis du ikke var gravid.
Nogle gange går der lidt tid, før kroppen forstår, at den er gravid, så måske bløder du bare lidt, fordi kroppen ikke har formået at standse den sædvanlige blødning på menstruationstidspunktet.

Håber spiren bliver siddende 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Når du siger, at du er 14 dage gravid, så mener du vel, at det er 14 dage siden, befrugtningen skete? For så er det jo faktisk nu, du skulle have haft din menstruation, hvis du ikke var gravid.
Nogle gange går der lidt tid, før kroppen forstår, at den er gravid, så måske bløder du bare lidt, fordi kroppen ikke har formået at standse den sædvanlige blødning på menstruationstidspunktet.

Håber spiren bliver siddende 

ja, 14 dage siden befrugtning  

håber det passer bløder lidt brunt udflåd nu, og har mange smerter i underlivet .

- et andet spørgsmål, hvor "langt er jeg hende nu" ? da de er 14 dage siden jeg blev befrugtet? 

Anmeld Citér

27. februar 2018

frkchili

Anonym skriver:

ja, 14 dage siden befrugtning  

håber det passer bløder lidt brunt udflåd nu, og har mange smerter i underlivet .

- et andet spørgsmål, hvor "langt er jeg hende nu" ? da de er 14 dage siden jeg blev befrugtet? 

Hvor meget har du blødt? Er det bare en lille smule, og har det været friskt blod?

Man tæller fra sidste menstruations første dag, så hvis befrugtningen skete 14 dage efter din sidste menstruations første dag er du 4 uger henne. Din terminsdato vil som udgangspunkt være 40 uger efter sidste menstruations første dag 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Hvor meget har du blødt? Er det bare en lille smule, og har det været friskt blod?

Man tæller fra sidste menstruations første dag, så hvis befrugtningen skete 14 dage efter din sidste menstruations første dag er du 4 uger henne. Din terminsdato vil som udgangspunkt være 40 uger efter sidste menstruations første dag 

Lidt frisk blod og så nu brunt ikke meget - men non til jeg er bekymret

og mange underliv smerter 

skal på arbejde i morgen håber de forsvinder -

men må

slå koldt vand i blodet - om det ikke bliver denne gang må det være sådan  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.