Nem mad til gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.303 visninger
11 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2018

Anonym trådstarter

Det næste stykke tid er vi pressede herhjemme, men to x fødselsdag venter. Den ene er med mine dejlige veninder. Vi skal have noget lækkert mad, vin og drinks. Men hvad skal jeg finde på, når tiden er knap? Sidst de var inviterede, fik vi forskellige tapas med skaldyr, oste og lufttørret skinke, en marrokansk salat og den slags. Men synes ikke, jeg kan lave det samme igen. 

Hvad laver I andre, når I får gæster og det skal gå hurtigt? Jeg elsker, når man kan spise lidt over længere tid, som man kan med tapas, men findes der mon andre retter til det formål. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2018

Tip!

Jeg elsker sushi og ville bestille et kæmpe fad! 

Det gjorde jeg til nytårsaften, det var nemt og mega lækkert. 

Anmeld Citér

26. februar 2018

Anonym trådstarter

BC skriver:

Jeg elsker sushi og ville bestille et kæmpe fad! 

Det gjorde jeg til nytårsaften, det var nemt og mega lækkert. 

Det ville jo være meget nemt og lækkert. Fik ikke skrevet, at det ikke må koste alverdens. Vi er ret mange og vi skal have drikkevarer og bytur senere. 

Anmeld Citér

26. februar 2018

Tobabyer

Ost og pølse, forskelligt chacuteri, pesto, soltørrede tomater, oliven osv, kan gøres ok billigt i netto, Ellers måske have noget lækker pizzadej klar og fyld så man selv kan lave små lækre pizzaer

Anmeld Citér

26. februar 2018

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Det næste stykke tid er vi pressede herhjemme, men to x fødselsdag venter. Den ene er med mine dejlige veninder. Vi skal have noget lækkert mad, vin og drinks. Men hvad skal jeg finde på, når tiden er knap? Sidst de var inviterede, fik vi forskellige tapas med skaldyr, oste og lufttørret skinke, en marrokansk salat og den slags. Men synes ikke, jeg kan lave det samme igen. 

Hvad laver I andre, når I får gæster og det skal gå hurtigt? Jeg elsker, når man kan spise lidt over længere tid, som man kan med tapas, men findes der mon andre retter til det formål. 

Raclette eller fondue og noget lækker salat til?

Selvfølgelig koster det lidt i kød, men det er sådan lidt hyggemad, ligesom Tapas. Og ikke lige så dyrt som sushi. 

Ristaffel? 

Nachos med noget kød til? - når vi spiser nachos hjemme, laver vi hakket oksekød med en masse krydderier i, guacemole, salsa, cremefraiche, jalapenion og så gerne lidt gnavegrønt til

Anmeld Citér

26. februar 2018

Ciss

Jeg kan godt lide at lave supper, så jeg ville have lavet mulligatawnysuppe (muligvis fejlstavet) med rundstykker og så evn noen tallerkener med lidt småsnacks ved siden af. 

Anmeld Citér

26. februar 2018

Tip!

Anonym skriver:

Det ville jo være meget nemt og lækkert. Fik ikke skrevet, at det ikke må koste alverdens. Vi er ret mange og vi skal have drikkevarer og bytur senere. 

Okay.. ��  

Anmeld Citér

26. februar 2018

Mamalou

Hvad med friske forårsruller? Det er nemt og dem kan I hygge jer med at lave selv ved bordet. Jeg synes det er lækkert med noget rødt oksekød af en art i og ellers kylling + nogle forskellige dip til

Anmeld Citér

27. februar 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Chili con carne, tilbehør en pose doritos som har været i ovnen med lidt cheddarost over samt Flutes med smør eller en lækker baguette fra bageren. Det er billigt og du kan lave den dagen før da den kun smager endnu bedre dagen efter så er det kun tilbehøret du skal lave på dagen

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar til alle 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.