Ondt ved toiletbesøg, bækkenløsning, 26+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. Sagen er den at det er smertefuldt for mig at være på wc, det er somom at det gør ondt i midten af mine skambens en følelse af skambenene fryser til is,  Det er uanset om jeg skal tisse eller lave stort. Kan huske jeg havde lidt det samme i sidste graviditet dog først da min datter havde sat sig fast i bækkenet med hovedet nedad. Er det en typisk smerte i andre kender med bækkenløsning? Eller er jeg bare unormal? Har ikke blærebetændelse. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2018

Allenavnevartaget

Jeg har haft bækkenløsning i begge graviditeter, og det er ikke noget jeg har oplevet. For mig gjorde det ondt i ledende bagtil når jeg skulle sætte mig og rejse mig, men jeg havde ikke problemer med symfysen ved toiletbesøg.

Anmeld Citér

26. februar 2018

Anonym trådstarter

Allenavnevartaget skriver:

Jeg har haft bækkenløsning i begge graviditeter, og det er ikke noget jeg har oplevet. For mig gjorde det ondt i ledende bagtil når jeg skulle sætte mig og rejse mig, men jeg havde ikke problemer med symfysen ved toiletbesøg.

Okay øv håbede lidt det var normalt, jeg har smerter i alle 3 led og min symfyse er enormt smertefuld selv ved berøring.. Det er et helvede

Anmeld Citér

26. februar 2018

Miti's mama

Uh, jeg har ondt af dig, bækkenløsning er frygteligt. Jeg havde ondt i alle tre led også, og det føltes som om der var nogen der havde taget et baseball bat og smækket det mellem benene på mig. Der er desværre ikke så meget at gøre ved det, bare aflast dig selv så meget som overhovedet muligt.

Anmeld Citér

26. februar 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Uh, jeg har ondt af dig, bækkenløsning er frygteligt. Jeg havde ondt i alle tre led også, og det føltes som om der var nogen der havde taget et baseball bat og smækket det mellem benene på mig. Der er desværre ikke så meget at gøre ved det, bare aflast dig selv så meget som overhovedet muligt.

Tak for din omsorg er også blevet sygemeldt nu, da jeg ikke kan gå mere end 3000 skridt dagligt uden ekstreme smerter... , jeg hader at være gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.