Nogen fra Randers - ørelæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
7 svar
2 synes godt om
25. februar 2018

heaven

hej

jeg vil have Laurits på et år tjekket ved en ørelæge, da han har væske på ørerne og er syg konstant... og jeg har selv brugt den i torvegade, over gamle danske bank, nu er det vist Imerco der ligger der...

men når jeg googler kommer der kun 2 frem, i Mediehuset og På tronholmen

findes den gamle slet ikke mere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2018

Julletullemor

heaven skriver:

hej

jeg vil have Laurits på et år tjekket ved en ørelæge, da han har væske på ørerne og er syg konstant... og jeg har selv brugt den i torvegade, over gamle danske bank, nu er det vist Imerco der ligger der...

men når jeg googler kommer der kun 2 frem, i Mediehuset og På tronholmen

findes den gamle slet ikke mere? 

Nej, der er kun de to i byen. 

Jeg kan varmt anbefale Tronholmen, de er meget dygtige, forstående og empatiske 

Anmeld Citér

25. februar 2018

heaven

Julletullemor skriver:

Nej, der er kun de to i byen. 

Jeg kan varmt anbefale Tronholmen, de er meget dygtige, forstående og empatiske 

Ok, tak for svar er de gode til børn, eller er det ift dig selv, du synes de har været gode..

Anmeld Citér

25. februar 2018

Julletullemor

heaven skriver:

Ok, tak for svar er de gode til børn, eller er det ift dig selv, du synes de har været gode..

Det er i forhold til børn - jeg har heldigvis aldrig haft problemer, der skulle tjekkes af en ØHN 

Anmeld Citér

25. februar 2018

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Vil også sige at tronholmen er perfekt til børn. Min pige på snart 6, er kommet der i 3 år, og de er meget kompetente til deres arbejde. 

Anmeld Citér

25. februar 2018

heaven

Ccamilla skriver:

Vil også sige at tronholmen er perfekt til børn. Min pige på snart 6, er kommet der i 3 år, og de er meget kompetente til deres arbejde. 

Super...... tak for svar - så er det vist tronholmen jeg kontakter håber ikke der er alt for lang ventetid

Anmeld Citér

25. februar 2018

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
heaven skriver:

Super...... tak for svar - så er det vist tronholmen jeg kontakter håber ikke der er alt for lang ventetid

Tror der var knap 3 måneders ventetid dengang - men kan trøste dig med, at når du først er 'inde i systemet' er ventetiden nærmest ikke eksisterende

Anmeld Citér

25. februar 2018

M (:

heaven skriver:

De siger på deres telefonsvarer, at de har lang ventetid, men tiderne bliver uddelt efter behov. For 1,5 år siden da min datter havde sin 5. behandlingskrævende MØB på få måneder ringede jeg dem op, fik en tid ugen efter og inden for 14 dage fra første kontakt havde hun også fået anlagt dræn. Hurtig og kompetent behandling. De gør desuden meget ud af patientforløb, så man kommer så vidt muligt til samme læge/sygeplejerske hver gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.