Smørrebrødsantal - igen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
4 synes godt om
24. februar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Okay. Til min mands 50-års er 45 folk inviteret til kl. 13-14 (altså ankomst). Jeg har nu lavet 9 grøntsagstærter - laver små vandbakkelser med laksesalat - så kommer der noget salat - og så smørrebrød. 

Vil 3 stykker smørrebrød så ikke være nok pr. mand? Jeg tænker, gennemsnitligt, at der er et stykke tærte til hver, et par vandbakkelser som “miniforret”, salat og altså 3 stykker smørrebrød.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2018

Allenavnevartaget

Jeg vil mene at 3 stykker er rigeligt og så evt lige et par ekstra, bare for ikke at løbe tør

Når vi hjælper mine forældre på gården, køber de tit smørrebrød til frokost, og der køber de 3 til hver og så et par ekstra, da enkelte spiser mere end de tre (og jeg fx kun spiser 2). Og der er ikke andet end smørrebrød på det tidspunkt.

Anmeld Citér

24. februar 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor og meget mere skriver:

Okay. Til min mands 50-års er 45 folk inviteret til kl. 13-14 (altså ankomst). Jeg har nu lavet 9 grøntsagstærter - laver små vandbakkelser med laksesalat - så kommer der noget salat - og så smørrebrød. 

Vil 3 stykker smørrebrød så ikke være nok pr. mand? Jeg tænker, gennemsnitligt, at der er et stykke tærte til hver, et par vandbakkelser som “miniforret”, salat og altså 3 stykker smørrebrød.

Vi serverede smørrebrød til min datters dåb. Vi bestilte 3 stks pr person + lidt ekstra og havde rigeligt! Vi serverede kun det og kage til dessert. 

Anmeld Citér

24. februar 2018

Carina:-)

Altså vores håndværkere familie spiser rigtig godt så der bestiller jeg altid 4 pr mand

Men de fleste kan Max spise 3 stk og når der også er andet vil jeg tro det er fint  

Anmeld Citér

24. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes det lyder rigtigt fint!! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.