Julegave ider.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

Lærke & Lucas

vatten skriver:

Klassiske legeting, som man bare ved, de kommer til at skulle have: rød trehjulet cykel, den røde scooter, gåvogn, gåbil, Duplo, Brio byggeklodser og togbane osv.

Lækre design pynteting, som større børn ikke ville få så meget glæde af, fx Georg Jensen julepynt, Mads Stage årskrus osv.

Praktiske ting, fx klapvogn, kørepose, højstol, juniorseng/dyne/pude/sengetøj..

Tak for råd Der er os flere ting jeg kunne skrive på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

qp

Britt skriver:

Kanon ide det tror jeg faktisk at jeg vil ønske.

Ihh det er jeg glad for .... Har selv overvejet, at få taget nogle billeder af min søn hos fotograf hvoraf mormor og morfar så får et stort et i julegave.

Anmeld

12. november 2010

tinasmor

Lærke 2009 skriver:

Hjælp....
Mangler ider til hvad man kan give en pige på 6 måneder til jul?????
Hvad kan man ønske sig af familien?

Min datter havde sådan en lille plastik "bog"/fotoalbum. Det er blødt til baby. Har plads til ca 6 billeder. Her var det af mormor, morfar, far, mor, farmor og farfar, men man kan jo putte lige præcis dem i man synes er vigtigt. Billederne er lige til at tage ud, så de kan skiftes. Hun har elsket den. Da hun var baby brugte hun den bare til at bladre i, da hun startede i dp fik hun den med i starten, og nu kigger hun bare på den og siger navnene på dem der er i.

En sød og god gave. Den kostede ca 78 kr.

Anmeld

12. november 2010

Mi

Lærke 2009 skriver:

Hjælp....
Mangler ider til hvad man kan give en pige på 6 måneder til jul?????
Hvad kan man ønske sig af familien?

Gåvogn, dukkevogn, gyngehest, dukke, bamse, klodser

Jeg har en rigtig god dukkevogn og gyngehest til salg. Desværre er gåvognen udsolgt lige nu.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. november 2010

Lærke & Lucas

MarianneSonne skriver:

Gåvogn, dukkevogn, gyngehest, dukke, bamse, klodser

Jeg har en rigtig god dukkevogn og gyngehest til salg. Desværre er gåvognen udsolgt lige nu.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Tak for dit svar, men tråden er 1 år gammel.

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

Et aktivitetsbord. Har set play2learn har lavet et. De er ihvertfald fantastiske og min søn på 1½ leger stadig med sit indimellem. Men det er de bedste 300 jeg har brugt.

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

Lærke 2009 skriver:

Tak for dit svar, men tråden er 1 år gammel.

Hehe det havde jeg så ikke lige set Synes også det var et imponerende profilbillede hvis det var den samme datter Men så kan jeg da tilføje legekøkken det er hittet her i tiden

Anmeld

13. november 2010

Lærke & Lucas

mor_sabina skriver:

Hehe det havde jeg så ikke lige set Synes også det var et imponerende profilbillede hvis det var den samme datter Men så kan jeg da tilføje legekøkken det er hittet her i tiden

Min datter bliver 1½ til jul. Og vi har faktisk købt et legetøjskøkken til hende. Det er nemlig et hit ved dpén.

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

Lærke 2009 skriver:

Min datter bliver 1½ til jul. Og vi har faktisk købt et legetøjskøkken til hende. Det er nemlig et hit ved dpén.

Hvor sjovt Men det er virkelig også bare et kæmpe hit.

God jul

Anmeld

13. november 2010

Lærke & Lucas

mor_sabina skriver:

Hvor sjovt Men det er virkelig også bare et kæmpe hit.

God jul

Mange tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.