Erfaring med clairvoyant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
12 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej de damer. 

Jeg føler jeg sidder fastlåst.. - der er nogle ting, som jeg gerne vil have afklaret. Job/parforhold osv.. 

men har nogle af jer været hos en clairvoyant, hvor i har kunnet bruge “svarene” til noget håndgribeligt i jeres liv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2018

Anonym

JA! Det er en fantastisk oplevelse, næste alle de ting hun har sagt til mig da jeg var der for første gang for 3-4 år siden har sket.�� man skal bare huske at det ikke er noget man skal “lade styre sit liv” altså med det mener jeg man skal ikke tænkte “ej hun sagde det blev sådan og det gjorde det ikke”. 

Men det er en så fantastisk oplevelse, jeg vil sige GØR DET! Er sikker på du ikke fortryder

Anmeld Citér

22. februar 2018

Anonym

Også mig som skrev første svar!����‍♀️

Hov forresten da jeg var der for 3-4 år siden havde jeg en retsag kørende og den sagde hun jeg ville vinde og bum i sommers vandt jeg endelig! Det har gjort at jeg blev ved med at have et håb om at jeg engang ville vinde, ellers havde jeg nok opgivet for kogle år siden

Anmeld Citér

22. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Også mig som skrev første svar!����‍♀️

Hov forresten da jeg var der for 3-4 år siden havde jeg en retsag kørende og den sagde hun jeg ville vinde og bum i sommers vandt jeg endelig! Det har gjort at jeg blev ved med at have et håb om at jeg engang ville vinde, ellers havde jeg nok opgivet for kogle år siden

Ej, hvor mærkeligt, så hvis du havde fået at vide, at du ville tabe - så havde du givet op!!

Anmeld Citér

22. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ej, hvor mærkeligt, så hvis du havde fået at vide, at du ville tabe - så havde du givet op!!

Nej selvfølgelig ikke, men det er virkelig hårdt at kører en retsag og jeg var ved at give op på st tidspunkt, men ser k bagspejlet er jeg jo glad for jeg blev ved!

Anmeld Citér

22. februar 2018

Anonym

Jeg fik forleden taget en personlighedstest, og fik uddybbende samtale omkring det af en jobkonsulent uddannet indenfor det. Det var super givende, for at få anderledes og rammende indsigt mig selv, mine jobmuligheder, præferencer i livet og handlemønstre på mange områder. Kan varmt anbefales i stedet for. Ved godt det ikke helt er hvad du spurgte efter, men det kunne være det var af reel nytte for dig også.

Anmeld Citér

22. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik forleden taget en personlighedstest, og fik uddybbende samtale omkring det af en jobkonsulent uddannet indenfor det. Det var super givende, for at få anderledes og rammende indsigt mig selv, mine jobmuligheder, præferencer i livet og handlemønstre på mange områder. Kan varmt anbefales i stedet for. Ved godt det ikke helt er hvad du spurgte efter, men det kunne være det var af reel nytte for dig også.

Jeg har fast stilling, det er blot fordi jeg arbejder skæve tider, om det er noget jeg skal blive ves med.. mit fag er fuld af muligheder, så det er jeg ikke bekymret for. 

Anmeld Citér

22. februar 2018

Anonym

Jeg tror udbyttet af et besøg hos en clairvoyant, håndlæser, astrolog, numerolog osv. afhænger af hvorvidt man selv tror på at det 'virker'. Selv tror jeg ikke på det, og dermed ville jeg nok heller ikke få noget ud af det, hvorimod vedkommen der skriver med sin egen erfaring med det, har troet på det og dermed også fået noget ud af det.

Ikke at jeg ikke tror på at nogen mennesker kan nogen overnaturligt, jeg tror bare det er et felt der er mange svindlere indenfor, fordi det er nemt at bilde folk noget ind, blot man er overbevisende nok.

Nu ved jeg ikke hvad sådan noget koster, men hvis du tror det kan hjælpe dig til en beslutning omkring dit liv, så syntes jeg da at du skal forsøge. Bare bevar et kritisk forhold til det og lad være med at gøre noget du ikke selv føler er rigtigt.

Anmeld Citér

23. februar 2018

Anonym trådstarter

Update.. 

jeg har før fået meget præcise svar af sådan en, bare i meget mindre grad, end sådan en session hos en clairvoyant.. 

nu har jeg fået en tid hos en i næste uge. 

Anmeld Citér

23. februar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg har fast stilling, det er blot fordi jeg arbejder skæve tider, om det er noget jeg skal blive ves med.. mit fag er fuld af muligheder, så det er jeg ikke bekymret for. 

Jeg ville helt klart søge “klarsyn” hos en coach om sådanne emner i stedet. Du aner jo ikke, om en såkaldt clairvoyant vitterlig har visse evner, eller om han/hun bare er god til at trække historier ud af ærmet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.