Anonym skriver:
Når jeres kæreste har en dårlig dag, eller flere. Hvordan påvirker det så jeres familie? Hvordan håndtere i det? Hvor meget “må” det fylde?
Vi har jo alle sammen dårlige dage...
Herhjemme er det mest mig, der har dårlige dage, idet jeg har PTSD. Når jeg kan mærke, at det er en dårlig dag, særligt i forbindelse med søvnløse perioder, så sender jeg en SMS til min mand og fortæller det. Så er han forberedt og klar til at håndtere det. Han tager over med børn, madlavning, putning osv. og så kan jeg være med alt efter, hvad jeg har overskud til. Hvis jeg ikke kan, er der ingen sure miner over det. Det fungerer super godt, og på den måde, kommer jeg langt hurtigere med og det fylder meget lidt imens det står på. Og børnene opfatter kun at mor er træt, men de bliver ikke påvirkede at det, fordi forholdene er så ordnede. Jeg er selvfølgelig meget heldig med at have så stærk og sej en mand, der bare støtter og er fuld af overskud, selv efter en lang dag, der er startet før fanden får sko på. Men det er faktisk også nemmere for ham på denne måde, fordi jeg netop kommer ovenpå igen hurtigt, når han overtager.
Håber, du kan bruge det til noget 
Anmeld
Citér