overreagerede jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
15 svar
10 synes godt om
21. februar 2018

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg aftalte for ca 14 dage siden at jeg og vores barn skulle hente ham efter arbejde på fredag og så skal vi ud at spise.

I går, efter at have kæmpet med X ved sengetid, kom han til at sige at h*n bliver sværere at få i seng på fredag, og måtte så indrømme at han havde aftalt med sin mor at hun skulle komme på besøg og overnatte hos os hele weekenden. De har aftalt det i starten af måneden og han havde tænkt sig at holde det hemmeligt indtil på fredag.

Jeg blev såret og/eller vred over det, men han kunne ikke forstå hvorfor. Overreagerede jeg?

Jeg ville ikke have haft noget imod det hvis hun f.eks. skulle sove hos min svoger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2018

Abracadabra

Er det så meningen, at hun skal passe barnet, mens du og din kæreste går ud og spiser? Det lyder da okay.

Men jeg ville blive lidt oprydnings- og rengøringsstresset...

Anmeld Citér

21. februar 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Er det så meningen, at hun skal passe barnet, mens du og din kæreste går ud og spiser? Det lyder da okay.

Men jeg ville blive lidt oprydnings- og rengøringsstresset...

nej, hun skal med ud og spise.

Anmeld Citér

21. februar 2018

Soonmom

Jeg var blevet sur, hvis svigermor/far pludselig skulle komme uden jeg vidste det, og slet ikke og overnatte, hvad skulle fidusen være i det? - Mener hvis I alligevel er hjemme om natten? Her ville hun være mere i vejen og det ville være mega træls.

Anmeld Citér

21. februar 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Altså jeg forstår ikke helt hvad det er du er irriteret over?

Er det pga I havde en aftale, som han længe har vidst ikke kunne lade sig gøre?

Eller er det fordi svigermor skal overnatte i weekenden?

Ligemeget hvad synes jeg da det virker lidt underligt at din mand holder det hemmelig for dig. Medmindre det er fordi han var planlagt en romantisk weekend for jer to selvfølgelig. Men generelt nej, så synes jeg det virker lidt sløvt at lave en aftale velvidende at den ikke holdes. OG jeg synes det er underligt at invitere svigermor til at overnatte uden lige at informere sin kone/kæreste om det. 

Anmeld Citér

21. februar 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg var blevet sur, hvis svigermor/far pludselig skulle komme uden jeg vidste det, og slet ikke og overnatte, hvad skulle fidusen være i det? - Mener hvis I alligevel er hjemme om natten? Her ville hun være mere i vejen og det ville være mega træls.

hun bor i en anden landsdel end os.

Anmeld Citér

21. februar 2018

Allenavnevartaget

Er du sur over at han ikke fortalte det? Eller over at hun skal komme og sove?

Jeg havde helt klart været sur over ikke at få det at vide. Og derefter havde jeg snakket med ham om vi så ikke kunne udnytte tiden og få hende til at passe barnet mens vi selv tog i biffen eller lign. Og så skulle han hjælpe med at få gjort huset rent til det.

Og så forstår jeg ikke sammenligningen med at du ikke var blevet sur hvis hun skulle sove hos din svoger. Hvorfor skulle du også det? Det ville jo i så fald ikke havde noget med dig at gøre.

Anmeld Citér

21. februar 2018

Rockertand

Anonym skriver:

nej, hun skal med ud og spise.

Skal I så have barn med eller?

Anmeld Citér

21. februar 2018

Anonym trådstarter

Allenavnevartaget skriver:

Er du sur over at han ikke fortalte det? Eller over at hun skal komme og sove?

Jeg havde helt klart været sur over ikke at få det at vide. Og derefter havde jeg snakket med ham om vi så ikke kunne udnytte tiden og få hende til at passe barnet mens vi selv tog i biffen eller lign. Og så skulle han hjælpe med at få gjort huset rent til det.

Og så forstår jeg ikke sammenligningen med at du ikke var blevet sur hvis hun skulle sove hos din svoger. Hvorfor skulle du også det? Det ville jo i så fald ikke havde noget med dig at gøre.

Jeg er sur/skuffet over at han ikke fortalte noget. Jeg havde næsten lavet legeaftale for vores barn.

Jeg mente, at jeg ikke ville være blevet sur hvis hun kom med ud at spise, men skulle hjem til min svoger for at sove.

Anmeld Citér

21. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er sur/skuffet over at han ikke fortalte noget. Jeg havde næsten lavet legeaftale for vores barn.

Jeg mente, at jeg ikke ville være blevet sur hvis hun kom med ud at spise, men skulle hjem til min svoger for at sove.

Hvorfor er det bedre hun sover hos svoger ens hos jer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.