Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej

håber I kan hjælpe. Har fået en frygtelig kløe i skeden. Det er ikke hele tiden dog. Synes heller ikke det svier. Men når det er så er det træls.

jeg overvejer lidt at købe noget mod det, men hvordan er det lige med sex mens man er u behandling?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej

håber I kan hjælpe. Har fået en frygtelig kløe i skeden. Det er ikke hele tiden dog. Synes heller ikke det svier. Men når det er så er det træls.

jeg overvejer lidt at købe noget mod det, men hvordan er det lige med sex mens man er u behandling?

Du skal ringe til din læge og fortælle om dine symptomer, noget kan klares i håndkøb andet skal du have på recept

Anmeld Citér

20. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skal ringe til din læge og fortælle om dine symptomer, noget kan klares i håndkøb andet skal du have på recept

For 5 år siden havde jeg det sidst. Og der kontaktede jeg bare apoteket og fik noget for det. Havde ikke lige tænkt jeg skulle forbi lægen ��

Anmeld Citér

20. februar 2018

Anonym

Canesten stikpille fra apoteket...

Anmeld Citér

20. februar 2018

CinemaStrange

Hvis du kan kende symptomerne fra tidligere og behandlingen virkede dengang kan du smutte forbi apoteket og få en Canesten stikpille + evt. creme. En læge behøves først se dig hvis der er usikkerhed omkring dine symptmer eller håndkøbsbehandlingen ikke virker.

Umiddelbart kan du godt dyrke sex, svamp kan I teorien smitte,  men det er ikke som sådan smitsomt hvis de rigtige betingelser ikke er til stede. Det er dog ikke så praktisk i forhold til behandlingenPersonligt ville jeg nok holde mig fra det, de få dage der går før infektionen er væk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.