Dagpenge på barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2018

Anonym trådstarter

Jeg er netop blevet færdig med min uddannelse, og er i den forbindelse kommet på dagpenge. Jeg er samtidig gravid og halvvejs henne. 

Bruger jeg af mine dagpenge mens jeg er på barsel? Altså de 2 år man har. Hvad hvis jeg bliver sygemeldt? 

Håber nogen kan svare 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2018

tivolistang

Anonym skriver:

Jeg er netop blevet færdig med min uddannelse, og er i den forbindelse kommet på dagpenge. Jeg er samtidig gravid og halvvejs henne. 

Bruger jeg af mine dagpenge mens jeg er på barsel? Altså de 2 år man har. Hvad hvis jeg bliver sygemeldt? 

Håber nogen kan svare 

Jeg må virkelig sige pas - men du må meget gerne update mig når du har fundet ud af det Men hvis ingen kan give dit et svar herinde, så ring til din a-kasse imorgen.

Anmeld Citér

19. februar 2018

Carina:-)

Nej de står stille imens du er på barsel . 

Og det samme som sygemeldt. 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Nej de står stille imens du er på barsel . 

Og det samme som sygemeldt. 

Mange tak for svar 

Anmeld Citér

19. februar 2018

FrkGranger

Anonym skriver:

Håber nogen kan svare 

Bare for at indskyde.. Så er der heller ikke Max antal uger sygdom, hvis sygemeldingen er graviditetsbetinget..

Anmeld Citér

19. februar 2018

Anonym

Dagpenge får du når du er ledig og står til rådighed for arbejdsmarkedet

sygedagpenge får du når du er syg under ledighed - eller syg fra arbejdsplads efter længere tid 

barselsdagpenge får du når du er ledig under barsel og forældreorlov - er du i arbejde får du barselsdagpenge for forældreorlov 

vh

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.