Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen.
Puha vi prøver lige nu. Men jeg er nu gået overtid 3 dage. Men testene er negative. Har alle symptomer. Nogle der har prøvet det? Kan jeg være gravid alligevel?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meget svært at sige... da det os kan være tegn på menstruation. Test igen om nogle dage hvis din menstruation ikke dukker op held og lykke
Molly90 skriver: Meget svært at sige... da det os kan være tegn på menstruation. Test igen om nogle dage hvis din menstruation ikke dukker op held og lykke
Mange tak . Min menstruation plejer at være regelmæssig. Men det kan vel også være psyken der spiller mig et pus.
Anonym skriver: Mange tak . Min menstruation plejer at være regelmæssig. Men det kan vel også være psyken der spiller mig et pus.
Måske, jeg testede først positiv da jeg var i uge 9
Det er altså meget almindeligt at gå et par dage over tid. Og især hvis man stresser over projekt baby og hvorfor mens kommer osv.
Tag det roligt. Enten kommer din mens indenfor et par dage eller også viser testen positiv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128