Hjælp, hjælp, hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2018

musse_96

Halløj Ladiieesss. 

Sagen er den, at jeg fik pillet min p-stav ud d. 23 Januar, pga. min kæreste og jeg ville i gang med PB. 

I mens jeg fik pillet den ud havde jeg min mens, hvor vi først gik i gang d. 26 og igen d. 27 efter opføringen af mensen.  

Søndag d. 4 Febuar begynder min krop så at vise små tegn/forandringer som der ikke har været før. 

Torsdag d. 8 prøver jeg at teste for ÆL, hvor den viser SKRIGENES positiv hvor jeg hermed tager en mere dagen efter og viser intet tegn. 

Jeg skulle gerne have haft min mens d. 12 Febuar og har ikke fået den endnu... Jeg plejer normalt ikke at gå så langt over tid, plejer som regelt og kan mærke tegn nogle dage før. 

Min mave er VIRKELIG oppustet, og kunne sagtens gå som en der er i 3-4 måned.. det spænder, gør voldsomt ondt i lænden til tider, oftest morgenkvalme, lidt henne over dagen også - mørk streg fra navlen og ned, mørkere hår i stribe ned over maven og rundt om navlen, (plejer jeg ikke at have), hyppig tissestreng og æder konstant (tørt rugbrød uden noget).

Har prøvet og tage nogle graviditets teste (er et teste monster)... og der er 2 der har vist meget meget svagt positiv, hvor efter de viser negativt ? 

Derfor er mit spørgsmål, om det er pga. fjernelsen af p staven (har haft den før, hvor der ikke er sket noget "besynderligt" med min krop), eller om jeg egentlig kan gå hen og teste positivt en dag (efter udregningen efter hvad vi kunne lave, skulle jeg gerne være omrking små 3 uger henne). 

ville i råde mig til at vente, eller tage kontakt til lægen for at blive mere afklaret i vores frustration over negativt svar hver gang? 

på forhånd tusind tak, og god aften derude! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2018

TykkePutte

Jeg tror sagtens det kan være fordi din pstav er blevet fjernet, selvom du ikke har oplevet problemer førhen, Er du jo blevet ældre og din krop har forandret sig.. derfor kan man heller ikke regne med at ens hormoner opfører sig på samme måde igennem hele livet 

MEN, det kan jo også sagtens være du er blevet gravid i første hug,og det kunne da være fantastisk.. når du har fået fjernet en stav, stoppet på p.piller osv. Kan de første cyklusser være uregelmæssige, Og det er derfor ikke sikkert din testdag ligger samme dag som du forventer..

Anmeld Citér

19. februar 2018

idontknow

Er din cyklus kun på 20 dage? Altså fra start mens til start mens, for hvis du skulle have mens de 12 så er den ikke en lang cyklus. Du testede positiv på æltest d 8 feb så havde du ægløsning der og ville derfor ikke kunne få mens d 12 kun 4 dage efter æl. 

Den dag man har ægløsing er man 2 uger henne, så Ja du vil være omkring 3 uger henne, men man vil pleje at få mens(hvis man ikke er gravid) når man er 4 uger henne, hvis du forstår mig, tænker du lige skal vente lidt, din krop skal lige finde sig selv igen efter den har haft en p-stav til at styre dine horoner:-) 

Ved ægløsning kan din krop få symptom er ligende en graviditet :-) 

Held og lykke :-) 

Anmeld Citér

19. februar 2018

Ciss

De tidlige graviditetstegn kan være vanskelige, for man kan godt få dem bare af at tro, at man er gravid.

Så min anbefaling er at forsøge at tage det med ro og lægge testene på hylden nogle dage, og se om der sker mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.