Ska i se mgp?

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

17. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mulllesmor skriver:

Mille med sang nr 4 ��

Den var ogsĂ„ rigtig god! 

Blir spĂŠndene, hvem der vinder. Vh Stine 

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

17. februar 2018

God-mor

StineW79 skriver:

Ja ska i se MGP med jeres unger??

Her har Thea 9 Ă„r og Alberte 5 Ă„r, fĂ„et en eftermiddagslur, sĂ„ vi ka se MGP sammen og ih de glĂŠder sig. Vh Stine 

Min datter pĂ„ knap 5 er hjemme hos en veninde og de har set mgp og der var MGP pynt, pizza og slik i lange baner Manden og jeg samt lillebror pĂ„ 10 mĂ„neder har hygget med voksenfilm herhjemme 

Anmeld Citér

18. februar 2018

Benjamins'mor

StineW79 skriver:

Ja ska i se MGP med jeres unger??

Her har Thea 9 Ă„r og Alberte 5 Ă„r, fĂ„et en eftermiddagslur, sĂ„ vi ka se MGP sammen og ih de glĂŠder sig. Vh Stine 

Ja, vi sÄ det.

Jeg hyggede hjemme pĂ„ sofaen med min datter til det, min kĂŠreste og sĂžn tog til MGP fest i hallen. 

Anmeld Citér

18. februar 2018

StineW79

Benjamins'mor skriver:

Ja, vi sÄ det.

Jeg hyggede hjemme pĂ„ sofaen med min datter til det, min kĂŠreste og sĂžn tog til MGP fest i hallen. 

Ku godt se at der var flere der gik helt "amok" i forsamlingshuse/klubber osv. Syntes det er ret fedt, at sĂ„ mange gĂžr det til en festdag!! Vh Stine 

Anmeld Citér

18. februar 2018

StineW79

God-mor skriver:

Min datter pĂ„ knap 5 er hjemme hos en veninde og de har set mgp og der var MGP pynt, pizza og slik i lange baner Manden og jeg samt lillebror pĂ„ 10 mĂ„neder har hygget med voksenfilm herhjemme 

Det er altsĂ„ sjovt, at det er blevet til sĂ„dan en bĂžrnenadestdag. Ret fedt! Vh Stine 

Anmeld Citér

18. februar 2018

Benjamins'mor

StineW79 skriver:

Ku godt se at der var flere der gik helt "amok" i forsamlingshuse/klubber osv. Syntes det er ret fedt, at sĂ„ mange gĂžr det til en festdag!! Vh Stine 

Min sĂžn havde ihvertfald hygget sig, de havde danset, drukket slushice, spist candyfloss osv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.