Råd og vejledning tak.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Christina Haase

Hej Allesammen.

Manden & jeg er blevet enige om, at det er nu vi skal have en lille.

Jeg har været på P piller dem smed jeg i Febuar /marts iår. Jeg er begyndt , at tage folsyre men er der andet jeg burde tage også, vil så gerne have en lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

nej hvor herligt :0)

mht. vitaminer, så en eller anden form for gravitamin, der er maneg der laver vitaminer til gravide, det drejer sig om at man ikke må få for meget A-vitamin :0)

og evt noget kalk samt fiskeolie

når du først er gravid, bliver der tømt godt ud i depoterne :0)

Christina Haase skriver:

Hej Allesammen.

Manden & jeg er blevet enige om, at det er nu vi skal have en lille.

Jeg har været på P piller dem smed jeg i Febuar /marts iår. Jeg er begyndt , at tage folsyre men er der andet jeg burde tage også, vil så gerne have en lille.

Anmeld

13. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg vil anbefale at du tager vitaminer generelt - specielt nu hvor det bliver koldere og koldere er det vigtigt din krop har mest muligt overskud til at lave en lille bebs til Jer

Og ellers forsøg at leve så sundt som muligt, få motion og frisk luft hver dag (kan anbefale en halv times gåtur) og nyd livet. Vær glad og elsk hinanden! og nyd at I skal i gang med det mest fantastiske projekt i verden!

Held og lykke med det hele

Knus Caroline

Anmeld

13. oktober 2009

Tulle28

Ja er enig med de andre - motion og masser af sund mad er godt for fertiliteten, både for kvinder OG mænd

Held og lykke!!

Knus Tulle

Anmeld

13. oktober 2009

Christina Haase

Tak allesammen..

Altså så jeg skal have fat i det der gravitamin..

Hvor lang tid gik der for jer inden der var bid?

Anmeld

13. oktober 2009

Tulle28

Havde været af p-pillerne i ca. 8 mdr. men i den tid brugte vi kondom - da vi besluttede os for at prøve var der gevinst i 1. forsøg.-)

Anmeld

13. oktober 2009

Christina Haase

Okaay..

Vi har ikk brugt kondomer siden jeg stoppede med ppillerne, men vu har heller ikke rigtigt før nu besluttet os for at det skal være.

Anmeld

13. oktober 2009

Lise

Christina Haase skriver:

Tak allesammen..

Altså så jeg skal have fat i det der gravitamin..

Hvor lang tid gik der for jer inden der var bid?

Held og lykke!

Første gang gik der fire mdr fra jeg smed p-piller til der var gevinst. Og her anden gang gik der to måneder.

Jeg er lidt en kontrolfreak, så jeg talte dage og holdte styr på mens-tider i et excel ark, og så kunne jeg jo regne mig frem til æl. Og da vi gerne ville lave baby, så gjorde vi det. Og vi scorede begge gangene i første hug 

Ps: jeg tog kun folsyre inden graviditeten. Det var først da den ekstra streg kom at jeg begyndte at tage gravitamin.

Anmeld

13. oktober 2009

Christina Haase

Okay. mange tak allesammen.

Anmeld

14. oktober 2009

NoName

Velkommen i "vi prøver også"-klubben...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.