Brændende fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2018

idontknow

Jeg har idag begyndt at få en brændene/varm/stikkende fornemmelse når jeg tisser, jeg har før haft blærebetændelse og der husker jeg det som om jeg hele tiden havde følelsen af at skulle tisse, men kun kom små dråber og med lidt blod også, det er ikke tilfældet nu, jeg tisser som jeg plejer, men det er som om det brænder eller at tissen er meget varm og 2 sec efter jeg er færdig er det som om jeg skal tisse Igen, men det forsvinder 5 sek efter. 

Jeg har IKKE klamydia da jeg har fået kæreste på syvende år og jeg næsten lige er blevet tjekket for diverse ting da vi skal i fertilitet behandling. 

Kan det stadig være blærebetændelse, og skal jeg kontakte lægevagt, eller kan det vente til mandag? :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Det lyder som blærebetændelse. 

Jeg ville give vagtlægen et kald og sige jeg tror jeg har blærebetændelse og lige få det tjekket der er lang tid til mandag og det kan nå at blive meget værre inden.. 

Anmeld Citér

16. februar 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
idontknow skriver:

Jeg har idag begyndt at få en brændene/varm/stikkende fornemmelse når jeg tisser, jeg har før haft blærebetændelse og der husker jeg det som om jeg hele tiden havde følelsen af at skulle tisse, men kun kom små dråber og med lidt blod også, det er ikke tilfældet nu, jeg tisser som jeg plejer, men det er som om det brænder eller at tissen er meget varm og 2 sec efter jeg er færdig er det som om jeg skal tisse Igen, men det forsvinder 5 sek efter. 

Jeg har IKKE klamydia da jeg har fået kæreste på syvende år og jeg næsten lige er blevet tjekket for diverse ting da vi skal i fertilitet behandling. 

Kan det stadig være blærebetændelse, og skal jeg kontakte lægevagt, eller kan det vente til mandag? :-) 

Jeg ville måske se tiden lidt an. Og gå i gang med heftig væskeindtag, helst tranebærsaft, og så en 3-4 liter i hvert fald. Det kræver nok en urinprøve hvis der skal penicillin til. Kunne forestille vagtlægen også vil råde til masser af væske i første omgang, når der ikke er feber og det ellers ikke er uudholdeligt, og så egen læge mandag. Så kan man ringe i morgen hvis det stadig er slemt. 

Anmeld Citér

16. februar 2018

idontknow

Tænkte også jeg ville vente, men det lader til at blive være, nu er er en konstant følelse af tissetrang desværre, Jeg vil drikke meget:-) 

Anmeld Citér

16. februar 2018

heaven

Jeg tænker også blærebetændelse, og ville ringe til lægevagten imorgen, hvis ikke rigeligt væske kan holde det i skak til mandag....

jeg er selv lige startet i behandling Idag, så kender godt fornemmelsen, suk...

god bedring

Anmeld Citér

16. februar 2018

Allenavnevartaget

Jeg ville ringe til lægevagten med det samme. De gange jeg har haft blærebetændelse har jeg fået udskrevet penicillin mod det efter kort telefonsamtale. Hvis du først begynder at få feber og blod i urinen, så er det ikke længere bare en mild blærebetændelse. 

Væske kan gøre meget, men når først blærebetændelsen har sat sig, så kan væske alene ikke bare skylde det ud. Og tranebærsaft er en skrøne der ikke har noget hold. Der har præcis samme effekt som vand.

Anmeld Citér

16. februar 2018

idontknow

Nu kom der blod med så de er desværre blærebetændelse +tissetrangen e4 det konstant, så det er nok en tur til vagtlægen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.