Nervøs efter scanning. Uge 32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2018

Mortil2drenge<3

Håber sådan nogle kan berolige mig idag. Har idag været til kontrol scanning da man til md fandt en smule for bredt nyrebækken hos min dreng. 

Kom så afsted idag og hun scanner begge nyrer og pludselig rejser hun sig oh siger hun bliver nød til lige at få en anden kollega ind over da hun ser noget lidt underligt ved den højre nyrer hendes kollega kommer så ind og scanner mig og konstaterer hurtigt at nyrebækken er helt som det skulle være.. men så siger hun til hende den anden at hun godt kunne se hvad hun mente ude på gangen Og jeg bryder bare ind og spørg "er alt okay eller hvad?" Og de begge svare Ja men der fordi de ser en skygge de ikke helt ved hvad er.  Damen scanner frem og tilbage og siger det må være skyggen fra tarmene og alt ser fint ud. 

Men jeg kan simpelthen ikke få den scanning ud af hovedet og er pisse nervøs over den.  burde jeg være nervøs?  Virkelig dårlige oplevelse de scannede og scannede og nu er jeg bange for alt muligt er galt med ham. 

Ellers så alt fint ud han vejer 1816g. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2018

Vivienne

Hej med dig, 

Sikke dog noget. Jeg kan sagtens forstå at du bliver skræmt. Hvis jeg var dig, ville jeg købe mig til en privatscanning asap og få det ude af verden.

Held og lykke.

Anmeld Citér

17. februar 2018

Carina:-)

Jeg ville kontakte dem ,og sige du er utryg . 

Så må de sætte en overlæge til at skanne dig-

Jeg tror ikke de ville sende dig hjem hvis de mistænkte noget er galt.

Men samtidig synes jeg heller ikke det ville være fedt at overvære den samtale -

Så bed om en skanning. 

Anmeld Citér

17. februar 2018

Allenavnevartaget

Jeg ville først og fremmest ringe til dem og fortælle at du er er utryg efter hvad du oplevede og overhørte. Måske tilbyder de dig en nu scanning og måske holder de fast i at der ikke er noget.

Hvis de fortsat holder fast i at der intet er, så ville jeg købe en privatscanning et sted med veluddannet personale. Simpelthen for at få ro på den sidste tid af graviditeten .

Anmeld Citér

17. februar 2018

Mortil2drenge<3

Carina:-) skriver:

Jeg ville kontakte dem ,og sige du er utryg . 

Så må de sætte en overlæge til at skanne dig-

Jeg tror ikke de ville sende dig hjem hvis de mistænkte noget er galt.

Men samtidig synes jeg heller ikke det ville være fedt at overvære den samtale -

Så bed om en skanning. 

Okay Ja jeg må ringe til dem mandag for er kørt helt ud og overvejet endda ringe til fødegangen så de kunne berolige mig men de kan nok ikke rigtig gøre noget 

Anmeld Citér

17. februar 2018

Molly90 skriver:

Okay Ja jeg må ringe til dem mandag for er kørt helt ud og overvejet endda ringe til fødegangen så de kunne berolige mig men de kan nok ikke rigtig gøre noget 

De kan også skanne dig på fødegangen- og du skal da ikke gå helt til mandag,når du er så ked af det. 

Så ring - de fleste jm vil sagtens kunne forstå dig. 

Anmeld Citér

17. februar 2018

Og nu har jeg godt nok type 1 diabetes og dermed i en lidt anden liga når jeg er gravid.

Men jeg har altid fået af vide at angst og uro ikke er sundt når man er gravid- og derfor altid skulle ringe,

Jeg er blevet skannet en million gange også på fødegangen af læger - og jeg synes du er helt rimelig hvis du ringer med det du fortæller . 

Anmeld Citér

17. februar 2018

Mortil2drenge<3

Carina:-) skriver:

Og nu har jeg godt nok type 1 diabetes og dermed i en lidt anden liga når jeg er gravid.

Men jeg har altid fået af vide at angst og uro ikke er sundt når man er gravid- og derfor altid skulle ringe,

Jeg er blevet skannet en million gange også på fødegangen af læger - og jeg synes du er helt rimelig hvis du ringer med det du fortæller . 

Okay tak. Jeg må lige overveje hvad jeg gør så når min søn er blevet puttet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.