Lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
7 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Vil lige høre jer.. vi tænker på at tage en tur til Lalandia, måske i løbet af foråret. Min datter er i hvert fald blevet helt opsat på det efter at have set reklamen for det nogle gange nu. Men jeg har aldrig selv været der. Hvordan er det mht alder og vandrutsjebaner? Er der aldersbegrænsninger på nogle ting, eller kan en næsten 4-årig være med til det meste? Hvordan var jeres oplevelser derinde med børn i den alder? På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2018

1977

Profilbillede for 1977

Der er højdebegrænsning på nogle rutchebaner  men masser for en på 4 at lave. 

Anmeld Citér

16. februar 2018

Sandratoft

Cherraly skriver:

Vil lige høre jer.. vi tænker på at tage en tur til Lalandia, måske i løbet af foråret. Min datter er i hvert fald blevet helt opsat på det efter at have set reklamen for det nogle gange nu. Men jeg har aldrig selv været der. Hvordan er det mht alder og vandrutsjebaner? Er der aldersbegrænsninger på nogle ting, eller kan en næsten 4-årig være med til det meste? Hvordan var jeres oplevelser derinde med børn i den alder? På forhånd tak.

Vi var der, da vores datter var knap 3 år, og hun ELSKEDE det. Der er rigtig mange ting til børn i den alder, og der er desuden et lille børneområde til babyer og til større børn. 

Det er dyrt, men et sted hvor børn kan få mange timer til at gå. Der er også et legeland, tror det hedder jungleland, det er også meget sjovt. 

Vi var i Lalandia Billund  Ved ikke hvordan det er i rødby. 

Anmeld Citér

16. februar 2018

Allenavnevartaget

Det er ikke så længe siden vi var i Lalandia Rødby med vores datter på 4 år. Hun kunne bruge dagevis i badelandet også selvom hun slet ikke havde interesse for vandrutsjebanerne (så jeg ved faktisk ikke hvordan højdebegrænsningen er). For hende var det helt fint bare at være i vandet, enten hvor hun kunne bunde og pjaske selv, eller hvor vi havde hende med rundt i en badering. 

Monkey tonky land, spillehallen og mini golf var er lige så stort hit for hende. Hun snakker allerede om hvornår vi skal afsted igen og er lidt utilfreds med at vi ikke fik bowlet mens vi var der.

Så med en 4 årig ville jeg ikke tøve med at tage afsted  

Anmeld Citér

16. februar 2018

Mortil2drenge<3

Der er masser for din datter derinde  og der findes os rutsjebane din datter må prøve   min søn på knap 2 år elsker det virkelig 

Hilsen en der bor lige ved siden af Lalandia og har årskort dertil så kender det  alt for godt 

Anmeld Citér

16. februar 2018

Carina:-)

Der er masser at lave for en 4 årig .

Vi har været afsted med dem i alle aldre fra baby til stor teen.

Og alle har synes det har været godt.

Det var I Billund - og der var det rigtig godt -. 

Anmeld Citér

17. februar 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Mange tak for jeres svar. Lyder til at vi skal se at komme afsted og kan glæde os 

Anmeld Citér

17. februar 2018

God-mor

Cherraly skriver:

Vi var afsted sidste år til Rødby og det var SÅ fedt for vores datter. Hun var knsp 4 år da vi var afsted. Der er så meget for børn, også udover badelandet. Der er begrænsninger på i hvert fald 2 rutsjebaner, men der er også rutsjebaner for hendes alder  Kan klart anbefale det. Vi havde 2 overnatninger men ville gerne have haft 1 eller 2 dage mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.