Game of thrones

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2018

Sandratoft

Okay, det her har intet med børn/graviditet og gøre 

Hvilken scene i GOT har gjort mest indtryk på jer? Hvilken har berørt jer mest? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har været ret vild med hele serien, sådan generelt.

Ku nok bedst li den forrie season, fordi den bare var ret mørk og dyster.

Er lige gået i gang med at læse serien og der blev jeg ret overrasket over at feks Jon snow kun er 14 år, robb er 15 og dernys er kun 13 år, da hun bliver gift. 

syntes de virker noget ældre i tv serien, men det gir jo fint mening! Vh Stine 

Anmeld Citér

15. februar 2018

Allenavnevartaget

StineW79 skriver:

Har været ret vild med hele serien, sådan generelt.

Ku nok bedst li den forrie season, fordi den bare var ret mørk og dyster.

Er lige gået i gang med at læse serien og der blev jeg ret overrasket over at feks Jon snow kun er 14 år, robb er 15 og dernys er kun 13 år, da hun bliver gift. 

syntes de virker noget ældre i tv serien, men det gir jo fint mening! Vh Stine 

Nu har jeg ikke læst bøgerne, men det giver ret god mening at de har været nødt til at gøre dem ældre i serien. Der er ret skrappe regler for hvad børneskuespillere må og ikke må, så for det første ville størstedelen af scenerne ikke være mulige at gennemføre med unge skuespillere. Dernæst må de max arbejde i hvis antal timer dagligt og ugentligt, hvilket ville gøre det ville tage en evighed at optage. - og så er voksne skuespillere nemmere at instruere end børneskuespillere der ofte også har en pestilens af en forælder til stede.

Og ellers kan jeg ikke svare på spørgsmålet. Er vild med hele serien men det er ved at være længe siden jeg har set de første sæsoner.

Anmeld Citér

16. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Allenavnevartaget skriver:

Nu har jeg ikke læst bøgerne, men det giver ret god mening at de har været nødt til at gøre dem ældre i serien. Der er ret skrappe regler for hvad børneskuespillere må og ikke må, så for det første ville størstedelen af scenerne ikke være mulige at gennemføre med unge skuespillere. Dernæst må de max arbejde i hvis antal timer dagligt og ugentligt, hvilket ville gøre det ville tage en evighed at optage. - og så er voksne skuespillere nemmere at instruere end børneskuespillere der ofte også har en pestilens af en forælder til stede.

Og ellers kan jeg ikke svare på spørgsmålet. Er vild med hele serien men det er ved at være længe siden jeg har set de første sæsoner.

Det er netop det, jeg mener med, at der gir god mening! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.