Halsbrand helvede hele natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2018

Camillos

Jeg er 24+3 og har hele dagen igår + i nat haft halsbrand... Kan ikke komme af med den . ..

det møg ubehageligt...specielt når der er en baby der bokser løs derinde hele natten også . Kan man få noget på apoteket? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2018

Ayasmor

Camillos skriver:

Jeg er 24+3 og har hele dagen igår + i nat haft halsbrand... Kan ikke komme af med den . ..

det møg ubehageligt...specielt når der er en baby der bokser løs derinde hele natten også . Kan man få noget på apoteket? 

Balancid tyggetablet fåes i håndkøb, så vidt jeg husker. Og derudover kan det være en god ide at sove med hovedet eleveret, gerne med en stor støttende pude i ryggen. Undgå fødevarer, der stimulerer til flere opstød/mavesyre. Kaffe og den dur går ikke hånd i hånd med halsbrand ��

Anmeld Citér

15. februar 2018

Camillos

Ayasmor skriver:

Balancid tyggetablet fåes i håndkøb, så vidt jeg husker. Og derudover kan det være en god ide at sove med hovedet eleveret, gerne med en stor støttende pude i ryggen. Undgå fødevarer, der stimulerer til flere opstød/mavesyre. Kaffe og den dur går ikke hånd i hånd med halsbrand ��

Tak for  svar... Jeg må komme en tur på apoteket og købe lidt så jeg har... Det er da en dræber uden lige . Specielt når jeg ellers har været skånet for opkast osv 

Anmeld Citér

15. februar 2018

yagnes

Balancid novum er et mirakel. har brugt det hver gang.

Anmeld Citér

15. februar 2018

Baby2017

Tak for  svar... Jeg må komme en tur på apoteket og købe lidt så jeg har... Det er da en dræber uden lige . Specielt når jeg ellers har været skånet for opkast osv 

Da jeg var gravid virkede div. Håndkøbsmedicin ikke på halsbrand.

Men det gjorde mælk derimod. Bare et tip hvis du oplever det samme

Anmeld Citér

15. februar 2018

Christabelle

Jeg fik det tip, da jeg var gravid, at sove/ligge på venstre side. Det virkede for mig  

Anmeld Citér

15. februar 2018

Camillos

Baby2017 skriver:

Da jeg var gravid virkede div. Håndkøbsmedicin ikke på halsbrand.

Men det gjorde mælk derimod. Bare et tip hvis du oplever det samme

Mælk hjalp ikke mig i nat desværre. Men har fået købt noget på apoteket som hjælper ��

Anmeld Citér

15. februar 2018

Camillos

Christabelle skriver:

Jeg fik det tip, da jeg var gravid, at sove/ligge på venstre side. Det virkede for mig  

Jeg vendte mig 20 gange mindst intet hjalp desværre . Har fundet hjælp på apoteket .. 

Anmeld Citér

15. februar 2018

Bananaalice

Balancid virkede ikke for mig, men det gjorde alminox virkelig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.