Jep har prøvet det.
Her var det bare ikke mig men hans datter der fandt billederne. Hun var ca 2,5 og sad tit ved sin fars computer og trykkede løs på tasterne. Pludselig siger hun “ se der er mor og far” jep et billed af en knap så børnevenlig situation. Jeg var alene med hende i en times tid.
Da han kom hjem blev han konfronteret med billederne og jeg sagde at jeg var ok med billeder af Eks konen for hun er jo på mange billeder af deres fælles barn mm men nøgenbilleder og sex billeder syntes jeg bestemt ikke var ok og at jeg var sikker på Eks konen heller ikke syntes det var ok.
Han var meget ked af det. Han havde ikke skænket de billeder en tanke da de var over 5 år gamle. Han tjekkede straks hele sin computer igennem i alle undermapper mm og slettede alt der ikke havde noget med datteren af gøre eller andet.
Her mødte jeg fuld forståelse.
MEN det vigtigste er jo at du skriver at du føler noget er skjult for dig og den fornemmelse skal tages alvorligt. Selvom du intet fandt kan der jo godt være noget. Eller også er der intet , MEN uanset hvad så tyder det på at noget i jeres forhold ikke er som det burde og det skal der arbejdes på
Anmeld
Citér