Gamle billeder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
5 svar
11 synes godt om
14. februar 2018

Rikkemor89

Hjælp !

Ved godt jeg burde have ladet hans telefon ligge, men der var noget der sagde mig at han ikke var ærlig overfor mig !

Så tjekkede hans telefon & fandt intet af betydning på nogen måder, indtil jeg kiggede hans billeder, der fandt jeg billeder af hans eks & ikke bare billeder med tøj på, men osse uden ��

Er så ulykkelig & ved ikke hvad jeg skal gøre !

Andre der har prøvet det samme & kan give et råd ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2018

Stivdie

Rikkemor89 skriver:

Hjælp !

Ved godt jeg burde have ladet hans telefon ligge, men der var noget der sagde mig at han ikke var ærlig overfor mig !

Så tjekkede hans telefon & fandt intet af betydning på nogen måder, indtil jeg kiggede hans billeder, der fandt jeg billeder af hans eks & ikke bare billeder med tøj på, men osse uden ��

Er så ulykkelig & ved ikke hvad jeg skal gøre !

Andre der har prøvet det samme & kan give et råd ?

Kan det tænkes, det er gamle billeder og, at han bare ikke har tænkt over at slette dem? Da jeg mødte min mand fandt jeg adskillige billeder af hans eks. Både printede billeder, på hans computer osv. For hans vedkommende var det slet ikke billeder han kiggede på, han havde bare ikke tænkt over at slette dem. Jeg tror altså bare, at mænd fungerer lidt anderledes her og tillægger såfan noget langt mindre betydning end vi kvinder gør. 

Hvis der er noget der gør, du tror billederne er taget efter I er blevet et par, så er det naturligvis et helt andet problem. 

Anmeld Citér

14. februar 2018

drabo

Profilbillede for drabo

Altså hvis det er billeder fra deres tid sammen, så forstår jeg ikke problemet. Han har en historie med minder og den har han lov til at have. Du har vel også billeder af ting du har oplevet før i mødte hinanden.

at jeg som ekskæreste ville synes det var god pli, at han havde slettet nøgenbilleder af mig er så en anden sag.

og hold nu fingrene fra den telefon, især hvis et gammelt billede af en ekskæreste er nok til at få dig til at blive oprørt.

hvis billederne er af nyere dato, så er det noget andet=

Anmeld Citér

14. februar 2018

Newsence

Jep har prøvet det. 

Her var det bare ikke mig men hans datter der fandt billederne. Hun var ca 2,5 og sad tit ved sin fars computer og trykkede løs på tasterne. Pludselig siger hun “ se der er mor og far” jep et billed af en knap så børnevenlig situation. Jeg var alene med hende i en times tid. 

Da han kom hjem blev han konfronteret med billederne og jeg sagde at jeg var ok med billeder af Eks konen for hun er jo på mange billeder af deres fælles barn mm men nøgenbilleder og sex billeder syntes jeg bestemt ikke var ok og at jeg var sikker på Eks konen heller ikke syntes det var ok. 

Han var meget ked af det. Han havde ikke skænket de billeder en tanke da de var over 5 år gamle. Han tjekkede straks hele sin computer igennem i alle undermapper mm og slettede alt der ikke havde noget med datteren af gøre eller andet. 

Her mødte jeg fuld forståelse. 

MEN det vigtigste er jo at du skriver at du føler noget er skjult for dig og den fornemmelse skal tages alvorligt. Selvom du intet fandt kan der jo godt være noget. Eller også er der intet , MEN uanset hvad så tyder det på at noget i jeres forhold ikke er som det burde og det skal der arbejdes på 

Anmeld Citér

14. februar 2018

Panther

Profilbillede for Panther
drabo skriver:

Altså hvis det er billeder fra deres tid sammen, så forstår jeg ikke problemet. Han har en historie med minder og den har han lov til at have. Du har vel også billeder af ting du har oplevet før i mødte hinanden.

at jeg som ekskæreste ville synes det var god pli, at han havde slettet nøgenbilleder af mig er så en anden sag.

og hold nu fingrene fra den telefon, især hvis et gammelt billede af en ekskæreste er nok til at få dig til at blive oprørt.

hvis billederne er af nyere dato, så er det noget andet=

Aaarh.. man beholder altså ikke nøgenbilleder af tidligere kærester tilgængeligt.. Både af respekt for den gamle og den nye kæreste!

Det tror jeg, at der generelt må være rimelig bred konsensus om.

Anmeld Citér

14. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Almindelig billeder af en x syntes jeg er helt okay - men ved billeder uden tøj, det ville jeg også sætte grænsen. For hvor stuerene er ens minder lige, hvis man har behov for at blive ved med at kigge på sådanne bileder af ens x.

Jeg ville sige, at jeg havde fundet billederne, og at jeg følte for at de skulle slettes.  Måske manden helt har glemt at han har dem?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.