lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
3 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. februar 2018

Perle1

Hej, for tiden har jeg større sexlyst end min mand. Muligvis er der en sammenhæng med at jeg er gravid.

Generelt er jeg kærlig af person og god til at kærtegne og give små uskyldige nus.

har oplevet at min kæreste sjældent ligger op til hygge jeg tager indimellem selv teten, og vi kan have god nærværende sex. Ca 1 gang om ugen.. fint med mig, men det er lidt pinligt at der ikke sker noget, medmindre jeg lige ligger op til det( tror godt i ved hvad jeg mener )

føler det er mig han ikke tænder på. Det så fint ud før graviditeten, men måske er vi gravide damer ikke spor tiltrækkende. Jeg føler mig pinlig, og er bange for at virke kontrollerende

Nogle, der har stået i lignende situation ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Spørg ham hvad han tænker, hvordan han har det og hvad du selv føler. Det er det eneste der rigtig kan give dig svar på om du behøver føle dig påtrængende eller du bare skal blive ved.

Men umiddelbart tænker jeg, at så længe han ikke afviser dig, så er der ikke noget at komme efter. Men forstår godt hvis du savner initiativ fra hans side, og det kan man altså godt bare fortælle hinanden og få en snak om.

ang lyst, er det normalt at det svinger både for mænd og kvinder. Det kan afhænge af hormoner - det kan fx sagtens være du føler større lyst netop fordi du er gravid. Det kan afhænge af stress eller bekymringer. Altsammen ting der er sunde at tale om.

Anmeld Citér

13. februar 2018

Anonym

Måske skyldes hans manglende intiativ det ultimative stress han er udsat for. ( din anden debat) 

Igen så viser det sig at lever han ikke op til dine meget urealistiske forventninger så skal du lige høre om han nu også er god nok. Husk nu på hvad han er udsat for med giftermål grundet din familie, stress med din mor og far. Alt set han lige nu befinder sig i ganske ung. 

Jeg syntes ærligtalt du skal give ham lidt plads til at lande oven på alt det der er sket uden at forlange intiativ. Du ender bare med at dræbe hans lyst. 

Måske I skulle få snakket sammen og afstemtnings forvent med hinanden. Og her bliver du også nød til at give afkald på nogle af dine ting. Han kan ikke mere end han kan. 

Anmeld Citér

14. februar 2018

lineog4

Spørg ham - min mand har aldrig kunne tænke tanken om sex når jeg var gravid, ikke fordi jeg ikke var tiltrækkende, men fordi han tænkte på det lille barn i maven (jeps jeg ved godt det er dumt, men sådan er han nu en gang).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.